جعبه گشایی هواوی میت 10 پرو

05:007550

در این ویدئو جعبه گشایی گوشی هواوی میت 10 پرو توسط فروشگاه موبایل آبی مشاهده می کنید. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که سخت‌افزار و قدرت سخت‌افزاری گوشی برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد؛ حتما به‌ دنبال گوشی‌هایی هستید که قدرت سخت‌افزاری‌شان در مقایسه با سایر گوشی‌ها، برتری بزرگی دارند. گوشی «هوآوی میت10 پرو» (Huawei Mate 10 Pro) را می‌توان مظهر قدرت گوشی‌های اندرویدی و حتی قدرتمندترین گوشی هوآوی و اندروید تا لحظه‌ی تولیدش دانست.

این تنها برتری میت10 پرو نیست؛ بلکه باید موارد دیگری را به آن اضافه کرد: نمایشگر بزرگ با تراکم بالا، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 4G، سیستم‌عامل به‌روز و هماهنگ با سخت‌افزار و یک باتری که استفاده از گوشی را تا دو روز فقط با یک بار شارژ تضمین می‌کند.

هواوی میت 10 پرو

البته این سخت‌افزار و قابلیت‌ها در قابی فلزی و چشم‌نواز جمع‌ شده‌اند و همچنین با حسگر اثرانگشت از امنیت کاربران در این گوشی محافظت می‌شود. استفاده از تراشه‌ی اختصاصی هوآوی با نام‌های ‌سیلیکون کایرین 970 به همراه 6 گیگابایت رم باعث شده تا میت10 پرو به گوشی بدون رقیب این روز‌های دنیای اندروید تبدیل شود. این تراشه‌ی 64بیتی دو پردازنده‌ی مرکزی 4هسته‌ای دارد که از پس هرکاری برمی‌آیند. در کنار این تراشه‌ 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده است.

همچنین امکان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و NFC هم در این گوشی وجود دارد. باید این نکته‌ی مهم را هم ذکر کنیم که این گوشی دارای گواهی‌نامه‌ی IP67 است؛ یعنی دربرابر آب مقاوم است و اگر گوشی‌تان به مدت ۳۰ دقیقه و تا عمق یک‌متری هم در آب باشد، صدمه نمی‌بیند. استفاده از نمایشگری 6 اینچی در میت 10 پرو باعث شده این گوشی برای انجام هر نوع عملیات از وب‌گردی، بازی و مطالعه گرفته تا فیلم‌ دیدن مطلوب باشد.

هواوی میت 10 پرو

برای این نمایشگر رزولوشن 2160×1080 در نظر گرفته شده تا بتواند تراکم 402 پیکسل بر اینچ را به تصویر بکشد. همچنین برای این نمایشگر از فناوری AMOLED استفاده شده است تا رنگ‌ها از هر زاویه‌ای غلظت و رنگ مناسب داشته باشند. نمایشگر میت10 پرو با محافظ‌های گوریلا گلس محافظت می‌شود و می‌تواند تا 10 لمس را به‌صورت هم‌زمان پاسخگو باشد. میت10 پرو هم مانند گوشی‌های اخیر هوآوی، به فریمی فلزی از جنس آلومینیوم و قاب پشتی و صفحه‌نمایشی از جنس شیشه مجهز شده است تا علاوه‌بر سخت‌افزار و قابلیت‌های جالبش از ظاهری چشم‌نواز و زیبا هم برخوردار باشد.

این گوشی با ابعاد نسبتا بزرگش یعنی 154.2 در 74.5 میلی‌متر 178 گرم وزن دارد. همچنین از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 4G پشتیبانی می‌کند.

دو دوربین 20 و 12مگاپیکسلی برای میت10 پرو انتخاب شده‌اند که مثل گوشی‌های جدید این روزها به دو دوربین اصلی مجهز هستند. این دوربین‌ها تصاویر را با دقت و بزرگنمایی بیشتر ثبت می‌کنند و می‌توانند در تمام شرایط ممکن، تصاویر مناسبی را در اختیارتان بگذارند. این دوربین به فلشی از نوع LED دورنگ مجهز شده که حتی در مواقعی که نور محیط کم است، به ثبت تصاویر شفاف کمک می‌کند. برای دوربین سلفی هم یک سنسور 8مگاپیکسلی استفاده شده است که تصاویر شفاف و باکیفیتی ثبت می‌کند.

هواوی میت 10 پرو

ازطرفی استفاده از اندروید اوریو نسخه‌ی 8.0 برای این گوشی باعث شده تا میت10 پرو کاربری‌ها و امکانات لازم مطابق با آخرین نسخه‌ی اندروید را داشته باشد و با توجه به هماهنگی سخت‌افزار و سیستم‌عاملش، کار با آن بسیار روان است. از دیگر قابلیت‌های کم‌نظیر میت10 پرو می‌توان به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی‌اش اشاره کرد که بازده‌ی مطلوبی دارد.

همچنین هوآوی از نسخه‌ی هشتم رابط‌کاربری ایموشن برای این گوشی استفاده کرده است تا بتواند قابلیت‌های مفیدی را به اندروید پیش‌فرض اضافه کند. میت10 پرو جدیدترین و قدرتمندترین فبلت هوآوی است. سخت‌افزاری مبتنی بر تراشه‌ی کایرین 970 به‌همراه 6 گیگابایت رم، نمایشگر 6 اینچی با فناوری AMOLED و تراکم 402 پیکسل بر اینچ، 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، حسگر اثرانگشت، بدنه‌ی فلزی/شیشه‌ای و زیبا، دوربین‌های دوگانه‌ی 20 و 12مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8مگاپیکسلی، اندروید اوریو و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، این نوید را به کاربر می‌دهند که محصول موردنظر تمام امکانات لازم را برای رفع نیاز‌هایش دارد.

هواوی میت 10 پرو


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند