هواوی گوشی نووا ۴e با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را رونمایی کرد

02:001.0K0

هواوی گوشی نووا ۴e را در چین و با تمرکز بر دوربین سلفی رونمایی کرد. این گوشی که قیمتی ارزان‌تر از نووا ۴ دارد، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 را دراختیار کاربر می‌گذارد و دوربین اصلی آن نیز سه‌گانه است.

همان‌طورکه پیش‌تر افشا شده بود، هواوی نووا ۴e نمایشگری ۶.۱۵ اینچی با رزولوشن ۲۳۱۲ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و بریدگی بالای نمایشگر آن از نوع قطره‌ای است. هواوی پردازنده‌ی میان‌رده‌ی کرین ۷۱۰ را برای این گوشی در نظر گرفته تا نووا ۴e نیز همچون نووا ۳i و آنر ۸X از این پردازنده‌ی ۱۲ نانومتری بهره ببرد. درباره‌ی حافظه‌ی دستگاه، ظاهرا نسخه‌ای که راهی مالزی می‌شود، حافظه‌ی ۱۲۸ و رم ۶ گیگابایتی خواهد داشت؛ اما نسخه‌‌ای با رم ۴ گیگابایتی نیز دردسترس خواهد بود.

دوربین اصلی سه‌گانه‌ی نووا ۴e را حسگری ۲۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 تشکیل می‌دهد که درکنار دو حسگر ۸ مگاپیکسلی بسیار عریض f/2.2 و دو مگاپیکسلی f/2.4 برای تشخیص عمق تصویر قرار گرفته است. هرچند دوربین اصلی نوا ۴e به‌اندازه‌ی دوربین ۴۸ مگاپیکسلی نوا ۴ قدرتمند نیست، به‌گفته‌ی هواوی این دوربین به قابلیت هوش مصنوعی مجهز است و انواع صحنه‌ها را در ۲۲ دسته‌بندی مختلف می‌تواند تشخیص و تنظیمات دوربین را برای ثبت عکس باکیفیت‌تر انجام دهد.
هواوی برای شارژ سریع‌تر نووا ۴e درگاه USB نوع C را در نظر گرفته و شارژر ۹ ولتی و ۲ آمپری را داخل جعبه‌ی آن قرار داده است. خبر خوش اینکه مانند بسیاری از گوشی‌های میان‌رده، با وجود استفاده از درگاه USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری از این دستگاه حذف نشده است.

میان‌رده‌ی جدید و دوسیم‌کارته‌ی هواوی قرار است از ۲۵اسفند در سه رنگ سیاه و سفید و آبی با قیمت ۲۹۸ دلار برای نسخه‌ی ۴ گیگابایتی و ۳۴۲ دلار برای نسخه‌ی ۶ گیگابایتی روانه‌ی بازار شود. گفتنی است این محصول که از اندروید ۹ پای و EMUI 9 بهره می‌برد، قرار است ۶فروردین با نام P30 لایت در بازار جهانی عرضه شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند