قیمت و مشخصات ام وی ام ایکس 55 / MVM X55 اعلام شد

01:072.5K0

چری تیگو 4 با کد 5X در بازارهای خارج از چین فروخته می‌شود. این محصول از نظر اندازه‌ی بدنه، اندکی بزرگ‌تر از ام‌وی‌ام ایکس 33 (تیگو 3) و البته کوچک‌تر از چری تیگو 5 است. ابعاد خودرو شامل طول ۴,۳۳۸ میلی‌متر با عرض ۱,۸۳۰ میلی‌متر و ارتفاع سقف ۱,۶۴۵ میلی‌متر است که فاصله محورهای ۲,۶۳۰ میلی‌متر فراهم می‌کند. چری تیگو 4 در ایران با کد ام‌وی‌ام ایکس 55 فروخته خواهد شد.

برخلاف ابعاد، مشخصات فنی ام‌وی‌ام ایکس 55 مشابه ایکس 33 نیست و اشتراکاتی با تیگو 7 دارد.جدیدترین محصول مدیران خودرو از پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت قدرت ۱۴۰ اسب‌بخار در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر از ۱۷۵۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه استفاده می‌کند. این مدل، در زمانی حدود ۱۱ تا ۱۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت. تیگو 4 مجهز به موتور ۱.۵ لیتری، همراه‌با جعبه‌دنده‌ی دستی ۶ سرعته و جعبه‌دنده خودکار ۶ سرعته دبل‌کلاچ (DCT) میانگین مصرف سوخت ۸.۵ تا ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد داشت.

فهرست امکانات فنی MVM X55 در ایران، نامشخص است؛ اما نسخه‌های آزمایشی وارد شده به کشورمان دارای ۱۰ کیسه‌ی هوا، ترمز ضد قفل (ABS) و اضطراری (EBD)، فناوری کنترل هرزگردی و پایداری، حسگر عقب، سیستم حفظ خودرو در شیب (اتوهولد)، ترمزدستی دکمه‌ای، پنل دیجیتال پشت فرمان، نمایشگر لمسی ۷ اینچ، کروز کنترل، دوربین پارک و ۳۶۰ درجه، حسگر فشار باد لاستیک‌ها، استارت دکمه‌ای، سانروف و روشنایی روز LED هستند.

مدیران خودرو، X55 را در ۲ تیپ اکسلنت و اسپرت، به‌ترتیب با قیمت‌های ۳۶۵/۵ و ۳۶۷/۵ میلیون تومان پیش‌فروش می‌کند. این خودروها، موعد تحویل ۴۵ روزه دارند.

منبع: zoomit


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند