جعبه گشایی گوشی سامسونگ گلکسی A50 128GB 6GB Ram

03:003.7K0

در این ویدئو جعبه گشایی گوشی سامسونگ گلکسی A50 توسط فروشگاه موبایل آبی مشاهده می کنید. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید.

سامسونگ در سال ۲۰۱۹ یکی از محصولات جدید خود یعنی «سامسونگ گلکسی ای ۵۰ دو سیم‌کارت» (Samsung Galaxy A50 Dual SIM) را معرفی کرد. پردازنده‌ی قدرتمند، نمایشگر بزرگ با کیفیت بسیار بالا، دوربین‌های اصلی و سلفی با عملکرد فوق‌العاده از جمله امکاناتی هستند که گلکسی ای 50 را در زمره‌ی محصولات کارآمد بازار قرار می‌دهند.

سامسونگ گلکسی A50 128GB 6GB Ram

یار همیشگی محصولات سامسونگ، فناوری Super AMOLED، این بار در نمایشگری 6.4اینچی به خدمت گرفته شده است که با تراکم پیکسلی 430 پیکسل بر اینچ، از نظر وضوح و شفافیت در رده‌ی مناسبی قرار می‌گیرد. . ای 50 با پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای‌اش با سرعتی مثال‌زدنی، به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت و قدرتی بالا را ارائه خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی A50 128GB 6GB Ram

در کنار این مجموعه‌ی سخت‌افزاری، 6 گیگابایت رم هم وجود دارد . این محصول با داشتن حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایت می‌تواند به راحتی، پاسخگوی نیاز کاربران در ذخیره‌سازی اطلاعات و فایل‌های صوتی و تصویری موردنیازشان باشد. بااین‌حال قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی هم در ای 50 در نظر گرفته شده است که می‌تواند این فضا را تا 512 گیگابایت دیگر افزایش دهد.

سامسونگ گلکسی A50 128GB 6GB Ram

البته باید بدانید کاربرد شیار دوم برای سیم‌کارت و کارت حافظه‌ی جانبی مشترک است و در صورت استفاده از یکی، استفاده از دیگری امکان‌پذیر نخواهد بود. این مدل با بهره گیری از دوربین 3 گانه با کیفیت 25 مگاپیکسل، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. دوربین سلفی گلکسی ای 50 نیز سنسوری 25 مگاپیکسلی دارد که می تواند تصاویر فوق العاده ای ثبت ‌کند.

در نهایت باید اشاره کنیم که در کنار تمامی این امکانات، باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم یون زیر قاب پشتی ای 50 وجود دارد که می‌تواند با قدرت زیاد، به تأمین انرژی این محصول بپردازد.

سامسونگ گلکسی A50 128GB 6GB Ram


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند