جعبه گشایی شیاومی می 6

03:005680

در این ویدئو جعبه گشایی گوشی شیاومی می 6 توسط فروشگاه موبایل آبی مشاهده می کنید. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید.

گوشی موبایل «شیاومی می 6 دو سیم‌کارت» (Xiaomi Mi 6 Dual SIM) با داشتن 128 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت رم و بدنه‌ای فلزی دارای هر آن چیزی است که در انتخاب یک محصول برای کاربران مهم جلوه می‌کند. شیاومی هم با استفاده از دو سنسور 12 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی به دسته شرکت‌هایی پیوسته که به تازگی به استفاده از دوربین‌های دوتایی روی آورده‌اند.

در قاب جلو و پشت این محصول سه سنسور 12 و 8 مگاپیکسلی تعبیه شده‌اند که از امکانات فراوانی مانند قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره بر روی سوژه (TouchFocus)، قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)، قابلیت عکاسی پانوراما ( Panorama ) و قابلیت عکاسی HDR برخوردار هستند.

با استفاده از این دو سنسور می‌توانید با رزولوشن 2160 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه و یا رزولوشن 1080 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنید. در Mi 6 از تراشه اسنپدراگون 835 بهره گرفته شده که با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با سرعت 2.45 و 1.9 کار پردازش اطلاعات را بر عهده دارند. 6 گیگابایت رم در کنار این مجموعه سخت‌افزاری قرار گرفته که در مجموع عملکرد روانی را برای این محصول به ارمغان آورده است. حافظه داخلی 128 گیگابایتی این گوشی موبایل از سوی شرکت شیاومی برای پاسخ به نیاز کاربرانی در نظر گرفته شده است که همواره فایل‌های صوتی و تصویری، بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی برای ذخیره‌سازی دارند.

شیاومی می 6

با توجه به این حجم از ظرفیت شیاومی امکان پشتیبانی از کارت حافظه‌جانبی را از Mi 6 حذف کرده تا کاربران به همان 128 گیگابایت اکتفا کنند. صفحه‌نمایش 5.15 اینچی این محصول با وضوح تصویر 1080 x 1920 یا همان FullHD تراکم پیکسلی بالای 428 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد. شرکت شیاومی برای محافظت از این نمایشگر که از نوع LCD بوده و با فناوری IPS ساخته شده است محافظی در نظر نگرفته که می‌تواند برای کاربران بی‌احتیاط کمی خطرناک باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های Mi 6 پشتیبانی از اینترنت پر سرعت 4G است که سرعت دانلود بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در کنار مجهز بودن به شبکه 4G، پشتیانی از فناوری‌های ارتباطی EDGE ،GPR ، NFC، Wi-Fiو بلوتوث نسخه 5.0 محبوبیت بیشتری به این گوشی موبایل داده است.

داشتن امکاناتی که در بالا به آ‌ها اشاره شد نیازمند منبع انرژی قدرتمندی است که در میانه راه کاربران را تنها نگذارد. از این رو شرکت شیاومی در تولید این محصول از یک باتری 3350 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است تا به کاربران این گوشی موبایل اطمینان خاطر بیشتری ببخشد. این باتری از نوع لیتیوم پلیمر است و قابل تعویض توسط کاربر نیست.

در نهایت باید به سیستم‌عامل این محصول اشاره کنیم که نسخه 7.1 گوگل موسوم به نوقا است و مجموعه کاملی از امکانات یک گوشی موبایل اندرویدی را فراهم آورده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند