تست مقاومت گوشی گلکسی نوت 8 در برابر چاقو و چکش

03:002.8K0

در این ویدئو به بررسی تست مقاومت گوشی گلکسی نوت 8 در برابر ضربات چکش و چاقو پرداخته میشود. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید

سامسونگ با معرفی «گلکسی نوت ۸» (Galaxy Note 8) سعی دارد تا تجربه‌ی جدیدی از گوشی‌های نوت را برای خریداران فراهم کند. گلکسی نوت‌ها به طور عمومی شبیه سری Galaxy S هستند؛ با این تفاوت که صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و یک قلم دیجیتال S Pen دارند. این گوشی هم به گروه موبایل‌هایی با دو دوربین پیوسته است و دو دوربین ۱۲مگاپیکسلی با فلاش Dual LED و امکان فیلم‌برداریUHD از ویژگی‌های بارز این دستگاه است.

پردازش محاسبات در این تازه‌وارد توسط تراشه‌ی Exynos 8895 هشت‌هسته‌ای انجام می‌شود که از مدل‌های بالارده‌ای است که سرعت بسیار خوبی را در اختیار کاربر می‌گذارد. تراشه‌ی گرافیکی Mali-G71 هم در اجرای بازی‌های سنگین و پردازش‌های گرافیکی سربلند خواهد بود. صفحه‌نمایش سوپر آمولد با رزولوشن 1440×2960 و قابلیت نمایش 521پیکسل در هر اینچ، تجربه‌ی تصویری شفاف و بی‌نظیر را برای کاربران فراهم می‌کند.

گلکسی نوت ۸ با 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و شش گیگابایت رم  عرضه شده است  که در حال حاضر در نوع خود بی‌رقیب است و هنوز شاهد دستگاهی با این میزان رم در بازار دیجیتال نیستیم. سنسور اسکن مردمک چشم، حسگر اثر انگشت، حسگر ضربان قلب و ژیروسکوپ تنها تعدادی از امکانات این دستگاه قدرتمند است و باید دید می‌تواند با آیفون ۸ رقابت کند یا نه. در انتها باید گفت، باتری غیرقابل تعویض و از نوع لیتیوم‌یون با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعت می‌تواند تا ۲۲ ساعت مکالمه و ۷۴ ساعت حالت آماده‌به‌کار دستگاه را تامین کند. گلکسی نوت ۸ در رنگ‌های مشکی، طلایی، خاکستری، و آبی اقیانوسی عرضه‌ خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند