آموزش تبدیل پی دی اف به ورد با روش‌های آفلاین و آنلاین

05:008680

فایل پی‌دی‌اف و ورد را می‌توان به‌عنوان دو مورد از پرکاربردترین فایل‌هایی معرفی کرد که کاربران زیادی با آن‌ها سر و کار دارند، اما آیا با تبدیل پی‌دی‌اف به ورد آشنا هستید؟ مدتی قبل شما را با روش تبدیل ورد به پی‌دی‌اف آشنا کردیم و هم‌اکنون قصد داریم روش‌های تبدیل پی‌دی‌اف به ورد را به‌صورت کامل، آموزش دهیم.

ابزارهای آفلاین تبدیل پی‌دی‌اف به ورد

با اینکه می‌توانید از ابزارهای آنلاین تبدیل پی‌دی‌اف به ورد استفاده کنید، اما گاهی وقت‌ها می‌خواهید که این کار را ازطریق یک نرم‌افزار انجام دهید. بهتر است بدانید ابزارهای تبدیل آفلاین، بسیار سریع‌تر از ابزارهای آنلاین هستند. توجه داشته باشید که تبدیل فایل‌های مهم و خصوصی یا فایل‌هایی که مربوط به شرکت هستند، بهتر است با استفاده از ابزارهای آنلاین انجام نشوند.

۱: PDFMate

یکی از ابزارهای آفلاین برای انجام این تبدیل را می‌توان PDFMate معرفی کرد و علت این مسئله هم مشخص است؛ این ابزار آفلاین نه‌تنها می‌تواند تبدیل پی‌دی‌اف به ورد را به بهترین حالت انجام دهد، بلکه به کمک آن قابلیت‌های دیگری همانند تبدیل فایل‌های Text ،EPUB و سایر موارد را هم دراختیار خواهید داشت.

این ابزار با یک رابط کاربری بسیار ساده و به‌رایگان درکنار برخی از ابزارهای اضافی دردسترس قرار دارد. به‌عنوان مثال، شما قابلیت‌هایی همانند تبدیل‌های دسته‌ای، رمزگذاری اسناد، پشتیبانی از چند زبان و سایر موارد مهم که درنتیجه کار تأثیر مستقیم دارند را دراختیار خواهید داشت.

۲: WinScan2PDF

یکی دیگر از بهترین برنامه‌های آفلاین که توانایی قابل قبولی در زمینه تبدیل فایل PDF به Word را دارد، WinScan2PDF است. این برنامه توانسته درکنار قابلیت‌های جانبی، کار اصلی خود را به خوبی انجام دهد.

WinScan2PDF را می‌توان یک برنامه کوچک معرفی کرد که حجم آن معادل ۳۰ کیلوبایت است. بدون تردید WinScan2PDF، کم‌حجم‌ترین برنامه‌ای است که دردسترس قرار دارد و می‌توانید از آن برای تبدیل پی‌دی‌اف به ورد استفاده کنید.

۳: UniPDF

یکی دیگر از بهترین ابزارهای آفلاین برای تغییر فرمت پی‌دی‌اف به ورد را می‌توان UniPDF دانست که از فرمت‌های زیادی همانند Word ،Text و HTML هم پشتیبانی می‌کند.

>> آموزش تنطیم محدودیت زمانی در ویندوز 10 و محصولات دیگر مایکروسافت

توجه داشته باشید که امکان تغییر فرمت پی‌دی‌اف به فرمت‌های زیر هم امکان‌پذیر است:

  • JPEG
  • PNG
  • BMP
  • TIF
  • GIF
  • PCX
  • TGA

شما می‌توانید از این برنامه برای تنظیم وضوح تصویر هم استفاده کنید. در حالت کلی می‌توان UniPDF را یک ابزار تبدیل فایل عالی و رایگان به حساب آورد.

ابزارهای آنلاین تبدیل پی‌دی‌اف به ورد

همان‌طور که در ابتدا هم گفتیم، استفاده از ابزارهای آنلاین نمی‌تواند به اندازه استفاده از ابزارهای آفلاین، ایمن باشد. شما باید در صورت لزوم از ابزارهای آنلاین برای تبدیل فایل پی‌دی‌اف به ورد استفاده کنید. اگر کمی فکر کنید، متوجه خواهید شد که آپلود فایل‌های مهم و حساس خانوادگی یا تجاری پی‌دی‌اف در ابزارهای آنلاین، واقعا خطرناک است. همچنین برای استفاده از برخی ابزارهای آنلاین، باید آدرس پست الکترونیک خود را وارد کنید و این کار باعث می‌شود تا به‌صورت مداوم، پیام‌هایی را دریافت کنید که ناخوشایند است.

۱: SmallPDF

SmallPDF را می‌توان یکی دیگر از مهم‌ترین ابزارهای تبدیل آنلاین پی‌دی‌اف به ورد معرفی کرد و ذکر کردن نام این ابزار در لیست، می‌تواند ارزشمند باشد. این برنامه دارای رابط کاربری بسیار زیبایی هم بوده که می‌تواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

این ابزار آنلاین توانایی تبدیل پی‌دی‌اف به طیف وسیعی از فرمت‌ها همانند پاورپوینت، ورد، اکسل، JPEG و HTML را دارد. همچنین می‌توانید از سرویس آنلاین هم برای ادغام چندین پی‌دی‌اف در یک پرونده واحد استفاده کنید. جالب است بدانید که SmallPDF مجهز به یک ویژگی قفل و بازکردن رمز عبور اسناد هم بوده که قابل‌توجه است.

۲: CloudConvert

CloudConvert هم یکی دیگر از ابزارهای آنلاین برای تبدیل پی‌دی‌اف به ورد است و تقریبا می‌توانید تمام فرمت فایل‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید. تبدیل PDF به Word با استفاده از این ابزار آنلاین، بسیار دقیق خواهد بود و جداول هم در آن به خوبی حفظ خواهد شد. البته ممکن است مشکلاتی در آن به وجود آید که البته امکان حل کردن آن، وجود دارد.

به‌نظر می‌رسد CloudConvert برای تبدیل پی‌دی‌اف به ورد، عالی است و شما می‌توانید از آن به خوبی برای تبدیل فایل‌ها استفاده کنید.

>> آموزش تغییر یا به روز رسانی توزیع لینوکس بدون پاک کردن اطلاعات

البته برای تبدیل فایل پی‌دی‌اف به یک فایل ورد قابل ویرایش، نیازی به نرم‌افزار و ابزارهای آنلاین نیست. با این حال شما می‌توانید این کار را ازطریق مایکروسافت آفیس ورد ۲۰۱۳ و مایکروسافت آفیس ورد ۲۰۱۶ انجام دهید.

شما باید مایکروسافت آفیس ورد را باز کرده و از منوی File، گزینه Open را باز کنید. فایل PDF موردنظرتان را انتخاب کرده و باز کنید. در ادامه با پیغامی مواجه خواهید شد که به شما اعلام می‌کند امکان بروز برخی تغییرات در فایل، وجود دارد که باید تأیید کنید و در نهایت فایل پی‌دی‌اف خود را با کمترین تغییرات در ورد، مشاهده خواهید کرد.

منبع: zoomit


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند