جعبه گشایی اچ تی سی 728G دیزایر

02:124330

در این ویدئو جعبه گشایی گوشی اچ تی سی 728G دیزایر توسط فروشگاه موبایل آبی مشاهده می کنید. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید.

این روزها بازار گوشی‌های میان‌رده بسیار داغ و رقابتی شده است. تولیدکنندگان تلفن‌همراه در تلاش‌اند تا در کنار گوشی‌های بالارده و پرچم‌دار خود، گوشی‌های ‌به‌صرفه و میان‌رده هم به بازار عرضه کنند تا بدین‌ترتیب ویترین گوشی‌های خود را تکمیل کرده و فروش بهتری را تجربه کنند.

شرکت اچ‌تی‌سی با ایجاد چند تغییر کوچک در سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی‌های میان‌رده‌ی گذشته‌ی خود، به تولید گوشی میان‌رده‌ی جدیدی به نام «دیزایر 728G» دست زده است. این گوشی با نمایشگر بزرگ و باکیفیت، سخت‌افزار قابل‌قبول و پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 3G می‌تواند یک انتخاب منطقی و معقول برای افرادی باشد که به دنبال گوشی میان‌رده‌ی‌ باکیفیت و با قیمت مناسب هستند.

کاربران گوشی دیزایر 728G امکان استفاده از دو سیم‌کارت را دارند؛ همچنین این گوشی از شبکه‌ی 3G پشتیبانی می‌کند. در دیزایر 728G، امکان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث، GPS و رادیوی FM وجود دارد. اچ‌تی‌سی برای این گوشی، نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی از نوع Super LCD 2 با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل و تراکم 267.02 پیکسل بر اینچ در نظر گرفته است.

اچ تی سی 728G دیزایر

این گوشی به یک دوربین اصلی با کیفیت 13 مگاپیکسل همراه با فلش LED مجهز شده است؛ همچنین بر بالای نمایشگر این گوشی، یک حسگر 5 مگاپیکسلی قرار گرفته که می‌تواند عکس‌های سلفی خوبی بگیرد. از ویژگی‌های جذاب این گوشی می‌توان به وجود اسپیکرهای استریوی باکیفیت اشاره کرد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد؛ همچنین دیزایر 728G به تراشه‌ی مدیاتک MT6753 مجهز شده است. برای این گوشی اندروید 5.1.1 موسوم به لالی‌پاپ به همراه رابط‌کاربری اختصاصی با نام سنس در نظر گرفته شده است. در نهایت، انرژی دیزایر 728G را یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2100 میلی‌آمپر ساعت تشکیل می‌دهد که کاربر قادر به تعویض آن نیست.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند