جعبه گشایی اچ تی سی دیزایر 628

02:004830

در این ویدئو جعبه گشایی گوشی اچ تی سی دیزایر 628 توسط فروشگاه موبایل آبی مشاهده می کنید. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید.

گوشی موبایل «اچ‌تی‌سی دیزایر 628» از یک سیم‌کارت در قطع نانو پشتیبانی می‌کند. این گوشی موبایل 142 گرم وزن و بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد. پردازنده هشت‌هسته‌ای دیزایر 628 در کنار تراشه MT6753 مدیاتک در محیط 64بیتی و با فرکانس 1.3 گیگاهرتز فعالیت می‌کند. دو گیگابایت حافظه رم همراه خوبی برای پردازشگر مرکزی این گوشی است.

این حافظه به دلیل استفاده از ظرفیت بالای خود، حجم زیادی از داده‌ را در کسری از ثانیه برای پردازش به پردازنده منتقل می‌کند. شاید فضای 16 گیگابایت نتواند دست شما را در نگه‌داری داده‌هایتان باز بگذارد؛ اما شما می‌توانید از قابلیت پشتیبانی این گوشی از کارت حافظه‌جانبی استفاده کنید و این فضا را تا 2 ترابایت افزایش دهید.

اچ‌تی‌سی دیزایر 628

صفحه‌نمایش این گوشی 5 اینچ بوده و از نوع LCD است. فناوری به‌کارگرفته‌شده در این صفحه‌نمایش IPS است. تراکم پیکسلی 294، 16 میلیون رنگ و رزولوشن 1280 × 720 از دیگر ویژگی‌های صفحه‌نمایش Desire 628 است. دیزایر 628 قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G و فناوری‌های ارتباطی EDGE , GPRS , Wi-Fi و بلوتوث نسخه 4.1 را دارد. حسگر دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین پشت و دوربین سلفی استفاده ‌شده است تا بهترین لحظه‌های شما را ثبت کند.

از ویژگی‌های مهم این دوربین می‌توان به قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus )، قابلیت تشخیص چهره ( Face Detection )، قابلیت عکاسی پانوراما ( Panorama ) و قابلیت عکاسی HDR اشاره کرد. در آخر به این نکته اشاره می‌کنیم که سیستم‌عامل Desire 628 نسخه 5.1 گوگل با نام لالی‌پاپ است و قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را ندارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند