جعبه گشایی اچ تی سی دیزایر 630

02:275030

در این ویدئو جعبه گشایی گوشی اچ تی سی دیزایر 630 توسط فروشگاه موبایل آبی مشاهده می کنید. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید.

گوشی موبایل «Desire 630» محصولی دیگر از خانواده Desire شرکت «اچ تی سی» است که شبکه «3G» را پشتیبانی می‌کند. اگر ازجمله افرادی هستید که دو گوشی موبایل همراهتان دارید، دیگر لازم نیست هر دو گوشی‌تان را همراه داشته باشید، چراکه Desire 630، دو سیم کارت را پشتیبانی می‌کند.

برای طرفداران عکاسی با موبایل هم باید گفت که دوربین اصلی این گوشی مجهز به سنسور 13 مگا پیکسلی و فلاش LED است که می‌تواند با رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. دوربین دوم هم سنسوری 5 مگا پیکسلی دارد و کیفیت عکس‌های سلفی آن رضایت کاربران را جلب خواهد کرد.

بدنه پلاستیکی این گوشی تنها 140 گرم وزن دارد و طول و عرضش به ترتیب 146.9 و 70.9 میلی‌متر است. پردازنده 4 هسته‌ای به کار رفته در آن از تراشه اسنپ دراگون 400 بهره می‌برد و به 2 گیگابایت حافظه رم مجهز است. فضای ذخیره‌سازی این گوشی تنها 16 گیگابایت است که البته بخشی از آن توسط سیستم‌عامل (اندروید مارشمالو) اشغال شده است.

اچ تی سی دیزایر 630

اما به لطف شیار «microSD» که در پیکره آن تعبیه شده است، می‌تواند کارت حافظه‌هایی با حداکثر 200 گیگابایت ظرفیت را پشتیبانی کند و از این بابت نگرانی‌ای وجود نخواهد داشت. نمایشگر 5 اینچی آن از نوع «LCD» است و با فناوری «Super LCD» ساخته شده است.

این نمایشگر که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد، رزولوشن HD معادل 720 × 1280 پیکسل دارد و تراکم پیکسل‌هایش در هر اینچ 294 است. اچ‌تی‌سی، دیزایر 630 را در سه رنگ نوک‌مدادی، سفید و طلایی عرضه کرده است. بد نیست بدانید رنگ طلایی این گوشی تنها مربوط به کلید پاور و لوگوی اچ‌تی‌سی بر روی قاب پشتی بوده و در بخش‌های دیگر از این رنگ استفاده نشده است؛ بنابراین می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه فردیتان رنگی را انتخاب کنید که حس بهتری را برایتان به ارمغان بیاورد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند