جعبه گشایی اچ‌تی‌سی دیزایر 830

02:582.5K0

در این ویدئو جعبه گشایی گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر 830 توسط فروشگاه موبایل آبی مشاهده می کنید. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید.

امروزه خریداران گوشی‌ سعی دارند تا گوشی‌هایی با نمایشگر‌های بزرگ انتخاب کنند؛ اما برای خرید این قبیل گوشی‌ها باید هزینه‌ای بیشتر در مقایسه با گوشی‌های معمولی پرداخت کرد. اما گوشی «اچ‌تی‌سی دیزایر 830» (HTC Desire 830) این نمایشگر بزرگ را در کنار دوربین‌های اصلی و سلفی با کیفیت بالا، سخت‌افزاری مناسب و امکان پشتیبانی شبکه‌ی 4G را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در اختیار کاربران قرار می‌دهد .

شرکت HTC گوشی میان‌رده‌ی خود را به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن fullHD و تراکم عالی 401 پیکسل بر اینچ مجهز کرده است. این نمایشگر از نوع LCD است و از فناوری SLCD بهره می‌برد. صفحه‌ی لمسی این گوشی می‌تواند تا 5 لمس را به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی کند. این نمایشگر می‌تواند برای خواندن متون، وب‌گردی و بازی‌کردن بهترین کارآیی را داشته باشد.

جادادن نمایشگری 5.5 اینچی در قابی با طول 157 و عرض 78 میلی‌متر کار دشواری به نظر نمی‌رسد و این گوشی می‌توانست اندازه‌های کوچک‌تری داشته باشد. دیزایر 830 با توجه به پلاستیکی بودنش 156 گرم وزن داردکه در مقایسه با گوشی‌های قدیمی و هم‌رده‌ی دیزایر وزن کمتری دارد.

اچ‌تی‌سی دیزایر 830

برای دیزایر 830، دوربینی با سنسور 13 مگاپیکسل انتخاب شده است. این دوربین در کنار خود فلشی از نوع LED دارد. برای ضبط ویدیو با این دوربین هم می‌توانید روی ویدیو‌هایی با رزولوشن 1920 در 1080 با سرعت 30 فریم بر ثانیه و صدای استریو حساب کنید. دوربین سلفی این گوشی هم سنسوری 4 مگاپیکسلی دارد و می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی باشد که به ثبت تصاویر سلفی علاقه دارند.

این دوربین مثل دوربین اصلی می‌تواند ویدیو‌های fullHD با سرعت 30 فریم بر ثانیه را ضبط کند. همچنین این دوربین پیکسل‌های بزرگی تولید می‌کند و با توجه به دریچه‌ی دیافراگم‌ خود می‌تواند تصاویر شفافی ثبت کند.

دیزایر 830 سخت‌افزاری قدرتمند دارد. سخت‌افزار این گوشی بر پایه‌ی تراشه‌ی مدیاتک MT6753 است و سه گیگابایت رم دارد. در کنار این تراشه 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان افزایش تا 128 گیگابایت به کمک کارت حافظه‌ی جانبی وجود دارد. با این مجموعه‌ی سخت‌افزاری باید خیال کاربر از انجام تمام عملیات از کار‌های روزمره گرفته تا بازی‌های سنگین راحت باشد.

این گوشی از یک سیم‌کارت و شبکه‌ی 4G پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از شبکه‌ی 4G امکان استفاده از اینترنت پرسرعت همراه را برای کاربرش فراهم می‌کند. همچنین امکان استفاده از بلوتوث و Wi-Fi برای ارتباط با سایر دستگاه‌ها و فناوری‌های A-GPS و GLONASS هم برای مکان‌یابی دقیق فراهم شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند