کالبد شکافی گوشی هواوی پی 40 پرو

03:115370
گوشی موبایل « P40 Pro» از محصولات بالارده هوآوی است که به عنوان یک گوشی همه‌چیزتمام روانه بازار شده است تا رقابت بین شرکت های بزرگ سازنده گوشی موبایل در بازار سخت‌تر و جذاب‌تر از همیشه شود. بیش از هر چیز 4 دوربین قاب پشتی این گوشی نگاه‌ها را به خود معطوف کرده است.
سنسورهای 4 گانه که محصول شرکت مطرح لایکا (Leica) هستند، این گوشی را به دوربینی حرفه‌ای و ارزشمند تبدیل کرده‌اند. دو دوربین‌ 40 و 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو و سنسور TOF سه‌بعدی تجربه‌ای فوق‌العاده از عکاسی در شرایط محیطی مختلف را به وجود می‌آورند.
دوربین سلفی هم از نوع دوگانه است که به یک سنسور 32 مگاپیکسلی در کنار دیگر سنسور TOFمجهز شده و این گوشی را به محصولی ایدئال برای علاقه‌مندان به عکاسی تبدیل کرده است. صفحه نمایش P40 Pro از نوع OLED است.
حسگر اثرانگشت از نوع اپتیکال است و در زیرصفحه‌نمایش قرار گرفته تا امنیت اطلاعات کاربر را تضمین کند. وجود تراشه فوق ‌العاده قدرتمند Kirin 990 در کنار 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، از پس سخت‌گیرانه‌ترین انتظارات کاربران حرفه‌ای بر می‌آید.
منبع انرژی این گوشی یک باتری لیتیوم-پلیمیری با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت است. گفتنی است این محصول می‌تواند به‌صورت بی‌سیم شارژ شود و مانند یک پاوربانک مدرن، گوشی‌ها یا دیگر دستگاه‌های مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم و البته به‌صورت بسیار سریع شارژ کند.

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند