چطور روی تبلت اندرویدی خودمان سیستم عامل ویندوز نصب کنیم ؟

03:0329.7K12

در حالی که تبلت های ویندوز 10 محدودی وجود دارد، اما آمار تبلت های اندرویدی به مراتب بیش از ویندوز است. اگر سری به فروشگاه های محصولات دیجیتال بزنید متوجه خواهید شد که انبوهی از مدل تبلت اندرویدی در بازار وجود دارد. البته نباید نسخه های ویندوزی را نادیده گرفت که مدل های کمی هم در بازار موجود نیست. بیشتر تبلت های اندرویدی را می توان با صفحه کلید مستقل تبدیل به یک لپ تاپ کرد و کاربری روزانه ای داشت. این نوع تبلت ها بسیار کاربردی هستند و تجربه کاربری خوبی را برای افراد رقم می زنند.

گاهی اوقات ممکن است نیاز به سیستم عامل ویندوز 10 داشته تا به صورت دسکتاپی تجربه کاربری پیدا کنید. اگر می خواهید تبلت اندرویدی خود را به ویندوز تبدیل کنید کافیست از برنامه ویژه Change My Software استفاده کنید.

گفتنیست که این اپ شخص ثالث بوده که توسط گوگل یا مایکروسافت پشتیبانی نمی شود. بنابراین ممکن است با برنامه Change My Software مشکلات سیستمی داشته باشید و باید دقت بالایی در تغییر سیستم عامل داشته باشید. در این مطلب قصد داریم آموزش نصب ویندوز روی تبلت اندرویدی را بوسیله برنامه Change My Software برای شما شرح دهیم. نکته اینجاست که باید با احتیاط عمل کنید زیرا با اپ رسمی مایکروسافت یا گوگل رو به رو نیستید.

دانلود و نصب برنامه Change My Software

ابتدا باید برنامه Change My Software را در کامپیوتر یا لپ تاپ مبتنی بر ویندوز خود نصب کنید. نسخه های مختلفی از این برنامه وجود دارد که باید به ویندوز 10، 8، 8.1 ، 7 و ایکس پی اشاره کرد. البته می توانید فایل موردنظر را به سادگی در ادامه دانلود کرده و نصب نمایید.

دانلود برنامه Change My Software

مراحل نصب ویندوز در اندروید

پس از نصب برنامه Change My Software در رایانه شخصی، مراحل زیر را جهت نصب ویندوز روی تبلت اندرویدی دنبال کنید.

1-اطمینان حاصل کنید که رایانه شخصی ویندوزی شما به اینترنت پرسرعت متصل است.

2-تبلت اندرویدی خود را با کابل USB به تبلت ویندوزی متصل کنید.

3-ابزار Change My Software موردنظر را برای استفاده باز کنید.

>> بیشتر بخوانید : قیمت به روز انواع برندهای تبلت

4-گزینه Android را در Change My Software انتخاب کرده و زبان موردنظر را تعیین کنید.

5-برنامه Change My Software شما باید درایور موردنظر را جهت اتصال دستگاه ویندوزی به دستگاه اندرویدی را دانلود کند.

6- پس از اتمام روند، باید روی Install کلیک کنید. بدیهی است در تمام این مدت تبلت موردنظر را باید به سیستم کامپیوتری متصل نگه دارید. اگر می خواهید پس از تمام شدن مراحل مورد اشاره میان دستگاه اندرویدی و ویندوزی، شروع به کار کنید، نباید گزینه Remove Android را در Change My Software انتخاب کنید.

7-پس از نصب ویندوز روی دستگاه اندرویدی، اگر می خواهید دستگاه را به یک سیستم بوت دوگانه تبدیل کنید باید مستقیما به سیستم عامل ویندوز متصل شوید. پس از آن سیستم عامل ویندوز شما فرآیند معمولی خود را سپری می کند.

نتیجه گیری

در حالی که برنامه Change My Software یکی از مهمترین ابزار برای این کار است، اما متاسفانه اپ اختصاصی گوگل یا مایکروسافت نیست، بنابراین نباید چندان به آن اکتفا کرد و این برنامه را بدون مسئله ای دانست.

منبع : androidauthority


12 Comments

  1. من میخوام سامسونگ tab4 رو با همین روش ویندوز کنم امکان پذیر هست؟

      1. حامد

        بله همه گوشی ها

  1. پارسا

    نه فقط لنوو

  1. محمد

    سلام برای من تبلت لنوو است مخام ویندوز کنم محافظت کارخونه داره تبلت و مخام بدونم اگه ویندوز ده بخام باید کامپیوتر ویندوز ده داشته باشم ،….؟!
    روش دیگه است ….؟!

  1. mps

    نسخه برنامه مهم نه ویندوز رو سیستم

  1. حسن

    سلام تبلت من لنوو یوگا تب ۳ هست ایا میشه ویندوزش کرد ؟؟؟

  1. ماهان

    سلام . اگه این کارو انجام بدین بعدش میتونیم بازی های پر حجم مثل gta v یا رد دد ۲ رو توش بریزیم؟؟؟؟

  1. میلاد

    سلام برای بازگشت از ویندوز به اندروید باید چه کرد. آیا می‌توان از هر دو سیستم عامل استفاده کرد

      1. امیر

        باید گوشی رو خاموش و دوباره روشن کنی بعد ۲ گزینه میاد ویندوز یا اندروید که می تونی به دل خواه انتخاب کنی

  1. احمد

    سلام روی آی پد فور مینی هم میشه نصب کرد و اینکه وقتی ویندوز 10 رو نصب میکنیم برای استفادهدیگه لازم نیست به کامپیوتر متصل باشه؟

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند