لنوو لپ تاپ Yoga Creator 7 را برای کاربران حرفه‌ای معرفی کرد

02:007170

دنیای لپ‌تاپ روز‌به‌روز در حال بزرگ‌شدن است و سلایق و نیازهای متنوع‌تر را پوشش می‌دهد. تولیدکنندگان محتوا بیشترین تنوع در محصولات را در سال‌های اخیر شاهد هستند و علاوه‌بر شرایط خاص نمایشگر، این گروه از کاربران نیازمند کارت‌های گرافیک حرفه‌ای در محصولات خود هستند. شرکت‌ها عموما در روزهای آغازین CES و روزهای قبل از آن معرفی محصولات خود را آغاز می‌کنند. در همین زمینه، لنوو لپ‌تاپ ۱۵/۶ اینچی Yoga Creator 7 را با تمرکز بر کاربران حرفه‌ای با درایورهای استودیو انویدیا به جهانیان معرفی کرده است.

لپ‌تاپ لنوو یوگا کریتر ۷ به نمایشگر ۱۵/۶ اینچی با پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگی sRGB مجهز شده است که همچنان اصلی‌ترین استاندارد رنگ برای وب محسوب می‌شود. نمایشگر این لپ‌تاپ طبق اعلام لنوو رزولوشن Full HD دارد و Yoga Creator 7 حداکثر ۱۳ ساعت شارژدهی خواهد کرد. همچنین، ۸۰ درصد از ظرفیت باتری دستگاه به‌لطف شارژ سریع در یک ساعت شارژ می‌شود.

این لپ‌تاپ به پردازنده‌های Core i7 نسل دهمی اینتل (احتمالا سری کامت‌لیک) و پردازنده‌‌ی گرافیکی انویدیا با درایورهای استودیو این شرکت تجهیز شده است. لپ‌تاپ جدید لنوو همچنان از فناوری Q-Control این شرکت برای افزایش کارایی و عملکرد بهره می‌برد که با سیستم هوشمند و خودکار خنک‌سازی آن بهبود شارژدهی را به‌همراه دارد.

لپ‌تاپ Yoga Creator 7 با پشتیبانی از ویندوز هلو و سیستم وب‌کم مادون‌قرمز روانه‌ی بازار خواهد شد. حسگر اثرانگشت، آداپتور اختیاری Wi-Fi 6، اسپیکرهای دالبی اتموس و میکروفون‌های متناسب برای کار با الکسا و کورتانا دیگر مواردی هستند که در یوگا کریتر ۷ به‌چشم می‌خورند. طبق اعلام لنوو، وزن این لپ‌تاپ ۱/۹ کیلوگرم و ضخامتش ۱۶/۴ میلی‌متر است که از بسیاری از لپ‌تاپ‌های هم‌رده کمتر است. همین مسئله باعث جذاب‌ترشدن بیشتر این محصول شده است.

طبق انتظار، لنوو از کارت گرافیک Nvidia RTX Quadro و کیبورد اندازه‌کامل در این محصول بهره گرفته است. لنوو هنوز بازارهای مقصد این لپ‌تاپ را مشخص نکرده است و اطلاعاتی از قیمت آن در دست نیست.

منبع: zoomit


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند