تبلت ال جی جی پد 5

تبلت جدید ال‌ جی با اسنپدراگون 821 عرضه می‌شود

02:005670

به‌تازگی شایعه‌ای درمورد ال‌جی منتشر شده است که علاقه‌مندان به دنیای فناوری را متعجب و شگفت‌زده خواهد کرد. ظاهرا ال‌جی قصد دارد تبلتی با پردازنده‌ی اسنپدراگون 821 عرضه کند. ال‌جی بیش از دو سال است که هیچ تبلتی تولید نکرده و اسنپداراگون 821 هم پردازنده‌ای کاملا قدیمی محسوب می‌شوند (سه سال از تولید این پردازنده می‌گذرد) و حتی شاید در‌حال‌حاضر اصلا موجود نباشد. با توجه به این دو موضوع، چطور ممکن است که چنین شایعه‌ای صحت داشته باشد؟ مشخصات این تبلت که ظاهرا G Pad 5 نام دارد، با نام LM-T600 یا کدنام TF10 به تدریج در منابع مختلف در‌حال منتشر‌شدن است.

تبلت ال جی جی پد 5

علاوه‌بر این نام LM-T600 (یا LMT600) مجوز رادیویی خود را از سازمان ملی پژوهش‌های رادیویی کره‌ی جنوبی (RRA) دریافت کرده و از مهم‌تر اینکه همین شماره مدل در یک منبع کد کرنل جدید که در سرورهای ال‌جی آپلود شده است نیز دیده می‌شود. قبلا در کنار دو شماره مدل LMT600 و LMT600 شماره مدل LMT600US هم وجود داشت که اکنون دیده نمی‌شود.

طبق اطلاعات منتشر‌شده در سرورهای ال‌جی، جدیدترین تبلت ال‌جی در دو مدل مختلف با باتری ۶۰۰۰ و ۸۲۰۰ میلی‌آمپری عرضه خواهد شد و شاید مدل‌های متنوع دیگری هم از این تبلت روانه‌ی بازار شود.

از مشخصات کلیدی جی پد ۵ که در گوگل‌پلی نیز مورد تأیید قرار گرفته است، می‌توان به صفحه‌نمایش ۱۰/۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ و با نسبت تصویر ۱۶:۹، اندروید 9 پای، حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از شبکه‌ی LTE 4G، دوربین اصلی و سلفی، پورت USB-C، جک هدفون، وای‌فای ۵، بلوتوث 4.2 رم ۴ و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد (حداقل یکی از مدل‌های تبلت جدید ال‌جی این مشخصات را دارد)؛ البته هنوز نمی‌توان این مشخصات را به‌صورت قطعی تأیید یا رد کرد.

منبع: zoomit


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند