لوتوس Evora GT 410 رونمایی شد

02:007120

لوتوس از نسخه‌ی جدید Evora 410 برای بازار اروپا رونمایی کرد که باهدف استفاده‌ و رانندگی روزمره تولید می‌شود. مدل جدید لوتوس با نام اوورا GT 410 وارد بازار خواهد شد و در کنار مدل فعلی اوورا 410 به فروش خواهد رسید.

لوتوس Evora GT 410 با قیمت ۸۲ هزار و ۹۰۰ پوند (حدود ۱۰۸هزار دلار) و امکانات استاندارد بیشتری عرضه خواهد شد. تجهیزات استاندارد لوتوس اوورا GT 410 شامل سیستم تهویه‌‌مطبوع، صندلی اسپرت اسپارکو، دوربین پارک عقب، تودوزی‌های جدید و شیشه‌ی بزرگ‌تر روی صندوق عقب هستند. از دیگر امکانات جدید اوورا می‌توان به سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید سازگار با اپل کارپلی، رادیوی دیجیتال و سیستم رهیاب ماهواره‌ای هم اشاره کرد.

لوتوس اوورا GT 410 از تایرهای چهارفصل میشلن پایلوت اسپرت 4S روی رینگ‌های ۱۹ اینچی جلو و ۲۰ اینچی عقب بهره می‌برد. مدل جدید اوورا GT 410 عایق‌بندی صوتی بهتری دارد و کمک فنرها نیز به‌طور ویژه توسط گیوان کرشاو، مهندس معروف لوتوس تیونینگ شده‌اند. به‌گفته‌ی کرشاو پس از اعمال تغییرات در کمک فنرها، مدل اوورا GT 410 همچنان خودرویی بسیار پایدار و سریع است؛ ولی سواری آن نیز بهتر از قبل شده و ضربات کم‌تری به کابین منتقل می‌شوند. همین تغییر مدل جدید Evora GT 410 را به خودرویی مناسب‌تر برای استفاده‌ی روزمره بدل می‌سازد.

کالیپرهای قرمز ترمز و امکان انتخاب رنگ مشکی براق یا نقره‌ای برای رینگ‌ها از جمله‌ی ویژگی‌های ظاهری Evora GT 410 به‌شمار می‌آید. این خودرو از همان پیشرانه‌ی ۳.۵ لیتری V6 تنفس طبیعی استفاده می‌کند که با مدل GT 410 Sport یکسان است و توانایی تولید ۴۱۰ اسب‌بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. قدرت پیشرانه با استفاده از جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. لوتوس اوورا GT 410 می‌تواند در ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر‌بر‌ساعت دست پیدا کند و حداکثر سرعت آن نیز به ۳۰۵ کیلومتر‌بر‌ساعت می‌رسد.

منبع: zoomit


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند