ساخت شیائومی می میکس 4 لغو نشده است

02:556640

شاید بتوان سری می میکس شیائومی را از نوآورانه‌ترین و خلاقانه‌ترین سری محصولات در بازار گوشی‌ موبایل دانست. درواقع شیائومی می میکس اولین گوشی هوشمندی بود که از طراحی تمام صفحه بهره می‌برد؛ به نحوی که نرخ نمایشگر نسبت به بدنه در مقایسه با محصولات موجود در بازار به مراتب بیشتر بود و حاشیه‌های دورتادور نمایشگر تا حد بسیار بالایی کاهش یافته بودند.

پس از معرفی و عرضه شیائومی می میکس بود که طراحی نمایشگری تمام صفحه به ترندی میان گوشی‌های هوشمند تبدیل شد. شیائومی در هر نسخه از سری می میکس، قابلیت‌ها و ویژگی‌های جالبی را به کاربران و طرفداران محصولات شرکت چینی معرفی کرد.

>> لینک خرید گوشی های شیائومی

آخرین نسخه از این سری نیز می میکس ۳ مدل ۵ جی نام داشت که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد. پس از عرضه می میکس ۳ دیگر نسخه جدیدی از سری می میکس معرفی نشد و شایعاتی نیز در فضای مجازی قرار گرفت که از لغو این سری گوشی شیائومی خبر می‌داد.

>>  مشخصات، طراحی و قیمت ردمی ۹ شیائومی فاش شد

حال به‌نظر می‌رسد که شایعات صحت ندارند و شرکت چینی در سکوت کامل خبری روی نسخه بعدی سری به‌نام می میکس ۴ کار می‌کند. طبق گزارشی که در رسانه‌های چینی منتشر شده است، یانگ ژی، مدیر بخش بازاریابی که اخیرا به سمت نائب رئیسی شیائومی نیز برگزیده شده است روی تولید شیائومی میکس ۴ نظارت دارد.

طبق گفته‌های رسانه‌های چینی، شیائومی در نظر دارد می میکس ۴ رقیبی برای سری هواوی پی ۴۰ باشد. با این حساب انتظار می‌رود که می میکس ۴ از سخت‌افزاری بالارده و طراحی پریمیوم برخوردار شود.

>> تست سرعت و عملکرد دو گوشی هواوی نوا 5 تی و شیائومی ردمی نوت 9 اس

در مورد مشخصات سخت‌افزاری گفته می‌شود که می میکس ۴ مجهز به نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است و برای شارژ باتری آن نیز می‌توان از شارژ بی‌سیم ۴۰ واتی استفاده کرد. همچنین انتظار می‌رود که درکنار نسخه استاندارد، شاهد مدل پرو نیز باشیم؛ بااین‌حال مشخص نیست که چه تفاوتی میان دو نسخه استاندارد و پرو وجود دارد.

حدس زده می‌شود که تفاوت اصلی میان دو نسخه در ابعاد نمایشگر یا تفاوت میزان حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی باشد. امکان تفاوت در مشخصات سخت‌افزاری دوربین اصلی میان دو نسخه نیز وجود دارد. در هر صورت باید صبر کرد و دید که شیائومی برای طرفداران خود چه سورپرایزهایی در نظر گرفته است.

منبع: zoomit


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند