جعبه گشایی نوکیا 3.1

02:264990

در این ویدئو جعبه گشایی گوشی نوکیا 3.1 توسط فروشگاه موبایل آبی مشاهده می کنید. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید.

«نوکیا 3.1» (Nokia 3.1) یک گوشی میان‌رده‌ی اندرویدی است که به عنوان یکی از اعضای خانواده گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه Nokia 3 به بازار عرضه شده است. در ساخت بدنه‌ی این گوشی،‌ از پلاستیک استفاده شده که توسط یک قاب آلومینیومی احاطه شده است.

در قسمت جلویی این گوشی هم یک لایه‌‌ شیشه‌‌ای قرار داده شده است تا از نمایشگر نوکیا 3.1 در برابر ضربه‌های احتمالی محافظت کند. این شیشه از نمایشگری 5.2 اینچی محافظت می‌کند که دقت آن‌ HD‌ معادل ۱44۰×۷۲۰ پیکسل است. این گوشی میان‌رده به‌طور پیش‌فرض از اندروید نسخه‌ی 8.0 (اوریو) استفاده می‌کند که به رابط کاربری استاندارد Android One بدون هیچ دستکاری یا شخصی‌سازی خاصی مزین شده است.

نوکیا 3.1

این مدل از تراشه‌ی ساخت شرکت مدیاتک با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای در کنار دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند؛ البته می‌توان درصورت لزوم، مقدار حافظه‌ی داخلی را به‌ کمک درگاه کارت حافظه‌ی‌ MicroSD ‌تا 256 گیگابایت دیگر اضافه کرد.

دوربین اصلی در این گوشی از حسگر 13مگاپیکسلی ‌همراه لنزهایی با نسبت کانونی‌ f/2.0‌ استفاده می‌کنند؛ دوربین سلفی هم سنسوری 8 مگاپیکسلی دارد و امکان عکاسی HDR را برای کاربر به همراه دارد. دوربین پشتی به یک فلش‌ LED‌ تکی برای عکاسی در شرایط نوری ضعیف هم مجهز شده است.

نوکیا 3.1 دارای یک باتری لیتیوم‌یون با ظرفیت 2990 میلی‌آمپرساعت است که طبق گفته‌ی شرکت سازنده می‌تواند تا 18 ساعت مکالمه مداوم را پشتیبانی کند. نوکیا 3.1 در سه رنگ آبی، مشکی و سفید تولید شده است.

نوکیا 3.1


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند