جعبه گشایی نوکیا ۵

02:264880

در این ویدئو جعبه گشایی گوشی نوکیا ۵ توسط فروشگاه موبایل آبی مشاهده می کنید. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید.

«نوکیا »۵، یکی از گوشی‌های اندرویدی این شرکت فنلاندی است که در جریان کنفرانس جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ معرفی شد. این گوشی بدنه‌ای تمام فلزی دارد و به صفحه‌نمایشی ۵٫۲‌اینچی با دقت‌ HD‌ (معادل ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل) مجهز شده است.

این نمایشگر، دارای روشنایی حداکثر پانصد نیت است و طبق ادعای شرکت سازنده، تاحد زیادی مقابل انعکاس محیط، مقاومت می‌کند. شرکت نوکیا با همکاری شرکت‌ Corning، از شیشه‌های ضدضربه و نشکن «گوریلا گلس» برای نوکیا ۵ استفاده کرده است. در پایین نمایشگر هم، کلید‌ Home‌ که به حسگر تشخیص اثرانگشت هم مجهز شده است، در میان دو کلید لمسی خازنی، قرار دارد. قاب پشت گوشی به‌صورت یک‌دست طراحی شده و نوارهای مربوط به آنتن‌دهی گوشی، به لبه‌های بالا و پایین منتقل شده‌اند.

نوکیا ۵ از تراشه‌ی‌ Snapdragon 430، دو گیگابایت رم و شانزده گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند؛ بنابراین یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود. این گوشی به‌طور پیش‌فرض از اندروید نسخه‌ی ۷٫۱ استفاده می‌کند که از رابط کاربری استاندارد اندروید، بدون هیچ تغییر یا برنامه‌ی اضافی استفاده می‌کند.

دوربین اصلی نوکیا ۵ از حسگری سیزده مگاپیکسلی و لنزی با نسبت کانونی‌ f/2.0‌ استفاده می‌کند که به سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز و فلش دوتایی مجهز شده است. دوربین جلویی هم که حسگری هشت مگاپیکسلی و لنزی با نسبت کانونی‌ f/2.0‌ دارد، می‌تواند با گستره‌ی ۸۴ درجه‌ای، عکاسی کند.

تمام این سخت‌افزار توسط یک باتری لیتیومی با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت تغذیه می‌شود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به‌ NFC‌ و پشتیبانی از کارت‌حافظه‌ی‌ MicroSD‌ با ظرفیت حداکثر ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد. نوکیا ۵ در چهار رنگ آبی، نقره‌ای، مشکی و مسی ساخته شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند