جعبه گشایی نوکیا ۸ سیروکو

03:261.1K0

در این ویدئو جعبه گشایی گوشی نوکیا ۸ سیروکو توسط فروشگاه موبایل آبی مشاهده می کنید. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید.

شرکت «نوکیا» بار دیگر ثابت کرد که می‌تواند با طراحی و تولید گوشی‌های جدید، بازار را مبهوت کند. از آخرین نسل گوشی‌های نوکیا که «لومیا» نام داشتند، چندسالی می‌گذرد؛ اما نوکیا بار دیگر با تولید گوشی‌های اندرویدی جدید توجه همه را به خود جلب کرده است: نوکیا ۳، ۶، ۸ و هم‌اکنون نوکیا ۸ سیروکو (8Sirocco) که از نظر طراحی و ساخت یک شاهکار هنری است.

بدنه‌ای ظریف و زیبا با امکانات و ویژگی‌های بی‌نظیر آماده است تا بار دیگر نام نوکیا را سر زبان‌ها بیندازد. این گوشی مثل همه‌ی گوشی‌های اندرویدی جدید است ولی مانند آیفون قابلیت استفاده از یک سیم‌کارت را به کاربر می‌دهد. بدنه‌ی این گوشی از جنس شیشه و فلز و به رنگ مشکی براق تولید و عرضه شده است.

نوکیا ۸ سیروکو

بدنه دارای گواهینامه‌ی IP67 و مقاوم در برابر آب است؛ یعنی به مدت نیم ساعت و تا عمق ۱.۵ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است. تراشه‌ای که در این دستگاه پردازش محاسبات را برعهده دارد، ساخت شرکت کوآلکام با مدلMSM8998 Snapdragon 835 است که با دو خوشه‌ی چهارهسته‌ای و فرکانس‌های ۱.۸ و ۲.۵ گیگاهرتز به‌همراه ۶ گیگابایت رم، عملکرد بسیار خوبی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها دارد.

پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 540 هم برای بازی و تماشای فیلم شما را ناامید نخواهد کرد. حافظه‌ی داخلی نوکیا ۸ سیروکو که ۱۲۸ گیگابایت است، فضای خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و متاسفانه نمی‌توانید از یک کارت حافظه‌ی جانبی استفاده کنید.

نوکیا ۸ سیروکو

صفحه‌نمایش فوق‌العاده و بی‌نظیر نوکیا ۸ سیروکو یک پنل ۵.۵اینچی است که رزولوشن QHD یا 2560×1440 پیکسل دارد که تصویر فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ ۵۳۴ پیکسل را در خود جای داده و شفافیت و وضوح تصویرش مثال‌زدنی است. همچنین برای اینکه هنگام کارکردن خیالتان راحت باشد، نوکیا از محافظ Corning Gorilla Glass 5 هم در ساخت آن استفاده کرده و از ضربه و خط‌وخش جلوگیری خواهد کرد. دوربین نوکیا ۸ سیروکو هم مزایای فراوانی دارد.

مهم‌ترین مسئله این است که شرکت مشهور و خوش‌نام «زایس» (Zeiss) لنز دوربین این گوشی را ساخته و حتی نام آن را می‌توانید زیر دوربین دوتایی پشت گوشی ببینید. سنسور ۱۲مگاپیکسلی این دوربین که هم برای هر دو دوربین پشت و هم برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است، تصاویر شفاف،‌ واضح و باکیفیتی ثبت می‌کند.

ثبت تصاویری به سایز ۱.۴ میکرومتر هم از دیگر ویژگی‌های خوب این دوربین است. باتری این موبایل هم یک باتری لیتیوم‌یونی است که ۳۲۶۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از فناوری شارژ سریع ۴ و شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند. در انتها باید گفت این گوشی مجموعه‌ای کامل و بی‌نقص ساخت شرکت نوکیا است که می‌تواند عده‌ی زیادی را طرفدار خود کند.

نوکیا ۸ سیروکو


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند