نوبیا رد مجیک ۳ اس

نوبیا رد مجیک 3 اس با تراشه اسنپدراگون 855 پلاس، نمایشگر ۹۰ هرتز و باتری قوی معرفی شد

02:094590

نوبیا رد مجیک ۳ اس مدل بهبودیافته‌ی رد مجیک ۳ است که همان سخت‌افزار قوی را دارد و این‌بار به‌لطف بهره‌مندی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، حتی قدرتمندتر هم شده است.

نوبیا جزو آن دسته از شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی است که به عرضه‌ی مدل‌های مختلف از یک گوشی علاقه دارند. این شرکت همواره توجه ویژه‌ای به گوشی‌های گیمینگ خانواده‌ی رد مجیک خود می‌کند و به‌تازگی نسخه‌ی بسیار قدرتمند و جذابی معرفی کرده است. گوشی جدید رد مجیک ۳ اس که ساعاتی پیش معرفی شده، در مقایسه با رد مجیک ۳ تغییراتی نه‌چندان زیاد به‌خود دیده است.

گوشی جدید نوبیا در مقایسه با مدل معمولی، در نامش حرف S را اضافه دارد که از آن می‌توان به‌عنوان مخفف واژه‌ی Speed (به‌معنی سرعت) یاد کرد؛ به‌ویژه از این نظر که مجیک ۳ اس به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس کوالکام تجهیز شده است. این گوشی هوشمند از نمایشگر ۹۰ هرتز ۶.۶۵ اینچ با وضوح فول HD از نوع AMOLED و برای پردازش‌های گیمینگ، از واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۶۴۰ بهره می‌برد.

نوبیا رد مجیک ۳ اس

نوبیا رد مجیک ۳ اس برای ثبت تصاویر از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز به حسگر IMX586 سونی برخوردار است. باتری این محصول ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. درضمن طبق اعلام رسمی، رد مجیک ۳ اس از اندروید خام (استوک) استفاده می‌کند و فعلا نسخه‌ی اندروید استفاده‌شده در آن مشخص نشده است. گوشی پرچم‌دار جدید نوبیا حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از نوع UFS 3.0 و حداکثر ۱۲ گیگابایت حافطه‌ی رم دارد. درضمن، رد مجیک ۳ اس برای کنترل گرمای ناشی از اجرای بازی‌های سنگین، به سیستم خنک‌کننده‌ی مایع درکنار فن داخلی مجهز شده است. این گوشی افزون‌بر موارد یادشده، از اسپیکرهای جلویی استریو بهره می‌برد و در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای و گرادیانیِ قرمز و آبی روانه‌ی بازار خواهد شد.

نوبیا رد مجیک ۳ اس

به‌طور کلی، بیشتر مشخصات مربوط به این گوشی را می‌دانیم؛‌ اما برخی جزئيات نظیر نسخه‌ی اندروید آن و البته مشخصات مرتبط به دوربینش اعلام نشده‌اند. بااین‌حال، پیش‌بینی می‌کنیم مشخصات دوربین رد مجیک ۳ اس همچون دوربین رد مجیک ۳ باشد. رد مجیک ۳ اس همچون نسخه‌ی معمولی‌اش، همچنان از همان ظاهر خاص و جذاب بهره می‌گیرد که بیشتر موردپسند گیمرها است.

این گوشی قرار است ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) در چین با قیمت ۲٬۹۹۹ یوآن برای نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۳٬۷۹۹ یوآن برای مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه شود. قیمت عرضه‌ی این گوشی در بازارهای جهانی فعلا نامشخص است و ظاهرا نوبیا قصد دارد رد مجیک ۳ اس را اکتبر (مهر و آبان) در دیگر نقاط دنیا عرضه کند.

نوبیا رد مجیک ۳ اس

نوبیا رد مجیک ۳ اس

منبع:zoomit


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند