اوپو A12 با نمایشگر ۶/۲۲ اینچ و ۳ گیگابایت رم معرفی شد

02:027230

پس از چند هفته افشای اطلاعات، سرانجام اوپو رسما گوشی ای ۱۲ (Oppo A12) را رونمایی کرد. گوشی اوپو A12 محصولی مقرون‌به‌صرفه است که برای بازار اندونزی معرفی شده و از صفحه‌نمایش LCD بهره می‌ببرد. در بخش بالای نمایشگر اوپو A12، بریدگی قطره‌ای‌شکل برای میزبانی از دوربین سلفی وجود دارد. این گوشی به پردازنده‌ی مرکزی هشت‌هسته‌ای هلیو P35 مدیاتک و پردازنده‌ی گرافیکی POWERVR GE8320 مجهز شده است.

پنل پشتی اوپو A12 میزبان دوربین دوگانه است. افزون‌بر‌این، این گوشی باتری ۴،۲۳۰ میلی‌آمپرساعتی و در پنل پشتی حسگر اثرانگشت خازنی دارد. پنل پشتی دستگاه جلوه‌ای جالب دارد و از جنس پلی‌کربانت است. اوپو A12 از صفحه‌نمایشی ۶/۲۲ اینچی با وضوح HD پلاس (معادل ۱،۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل) و نسبت تصویر ۱۹:۹ برخوردار است که با شیشه‌ی گوریلا گلس ۳ از آن محافظت می‌شود. بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر نیز از دوربینی با حسگر ۵ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

همان‌طورکه گفتیم، گوشی جدید اوپو به مجموعه‌دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی با لنز دارای دیافراگم f/2.4 برای تشخیص عمق صحنه‌ها به‌منظور ثبت جلوه‌ی بوکه مجهز است. اوپو A12 درکنار این دو دوربین فلاش LED نیز دارد.

در زیر بدنه‌ی دستگاه، شاهد سخت‌افزاری مناسب برای کسانی هستیم که کارهای معمولی با گوشی انجام می‌دهند. براساس اطلاعات رسمی، اوپو A12 ضمن استفاده از تراشه‌ی هلیو P35 به ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم درکنار ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز شده است که امکان ارتقای آن از طریق کارت میکرو SD تا ظرفیت حداکثر ۲۵۶ گیگابایت وجود دارد. همچنین،باتری ۴،۲۳۰ میلی‌آمپرساعتی گوشی ازطریق درگاه میکرو USB شارژ می‌شود. اوپو A12 از رابط کاربری ColorOS 6.1.2 برپایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۹ پای بهره می‌برد.

ابعاد گوشی تازه‌وارد اوپو ۱۵۵/۹ در ۷۵/۵ در ۸/۳ میلی‌متر است و ۱۶۵ گرم وزن دارد. این گوشی از جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون، شبکه‌ی 4G VoLTE، بلوتوث نسخه‌ی ۴/۲، وای‌فای 802.11 b/g/n، حالت مخصوص رانندگی و دستیار هوشمند و GPS بهره‌مند است.

براساس اعلام رسمی، اوپو A12 قرار است در رنگ‌های مشکی و آبی با قیمت ۱۶۰ دلار برای مدل مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دردسترس قرار گیرد. تاکنون مشخص نشده اوپو قصد دارد این گوشی را در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه کند یا خیر.

منبع: zoomit


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند