ریل می X2 پرو به‌زودی با تراشه‌ اسن‍پدراگون 855 پلاس معرفی می‌شود

02:008900

ریل‌می ایکس ۲ پرو اوپو به‌زودی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و بزرگنمایی هیبریدی ۲۰ برابر معرفی می‌شود.

اوپو پیش‌تر وعده داده بود که ریل‌می ایکس ۲ دوم مهر معرفی می‌شود. همان‌طور که انتظار می‌رفت، در رویداد دوم مهرماه، ریل‌می X2 با تراشه اسنپدراگون 730G، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و فناوری شارژ ۳۰ واتی VOOC 4.0 معرفی شد.

بعد از گذشت نزدیک به یک هفته، مدیرعامل اوپو تأیید کرد که به‌زودی نسخه‌ی پرو ریل‌می ایکس ۲ نیز با نمایشگر با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس معرفی می‌شود.

پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی، برخی مشخصات ریل‌می ایکس ۲ پرو فاش شده است که نشان می‌دهد احتمالا خیلی زود شاهد معرفی این دستگاه در اسپانیا خواهیم بود. ریل‌می X2 پرو نیز همانند گوشی‌های هوشمند ریل می XT و ریل‌می X2 از ۶۴ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی در پنل پشتی بهره می‌برد. در واقع، ریل‌می ایکس ۲ پرو مجهز به دوربین چهارگانه است که دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض آن، میدان دیدی (FOV) برابر ۱۱۵ درجه دارد. این در حالی است که زاویه‌ی دید دوربین ۸ مگاپیکسلی ریل‌می ایکس تی و ریل‌می ایکس ۲ برابر ۱۱۹ درجه است.

علاوه بر دوربین‌ ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، ریل می ایکس ۲ پرو از دوربین تله فوتو با زوم هیبریدی ۲۰ برابری و دوربین اختصاصی ماکرو بهره می‌برد. با وجود این، کاربران می‌توانند تصاویر ماکرو را با دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی بگیرند.

ریل‌می ایکس ۲ پرو نیز همانند ریل‌می ایکس ۲ از قابلیت تصویربرداری ویدئویی بوکه به‌صورت real-time پشتیبانی می‌کند. سایر مشخصات دستگاه جدید هنوز مشخص نشده است. البته ریل‌می اروپا قول داده تا روز چهارم اکتبر (دوازدهم مهرماه) و تاریخ رونمایی رسمی، هر روز یکی از ویژگی‌های جدید این دستگاه را در وب‌سایت خود منتشر کند.

ریل‌می هنوز به‌صورت رسمی تاریخ رونمایی ریل می ایکس ۲ پرو را اعلام نکرده است؛ اما براساس بیانیه‌ی مطبوعاتی شرکت، انتظار می‌رود دستگاه به‌صورت هم‌زمان در آسیا و اروپا به‌نمایش گذاشته شود.

منبع : Zoomit


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند