جعبه گشایی سامسونگ گلکسی A40

02:001.5K0

در این ویدئو جعبه گشایی گوشی سامسونگ گلکسی A40 توسط فروشگاه موبایل آبی مشاهده می کنید. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید.

گوشی سامسونگ Galaxy A40 از زبان طراحی سری گوشی های گلکسی A 2019 این شرکت پیروی می‌کند اما یک تفاوت عمده نسبت به دیگر محصولات سری گلکسی A سال 2019 دارد که مربوط به اندازه و ابعاد آن می‌شود.

بدنه این گوشی ابعاد 7.9 در 69.2 در 144.4 میلیمتری دارد و بدین ترتیب در مقایسه با دیگر گوشی های سری گلکسی A کوچک تر است و راحت تر می‌توان با یک دست از آن استفاده کرد. وزن این گوشی هم به چیزی در حدود 140 گرم می‌رسد که وزن مناسبی خواهد بود و باز هم منجر به سهولت حمل و نقل دستگاه می‌شود.

سامسونگ گلکسی A40

وقتی Galaxy A40 سامسونگ را در دست می‌گیرید حس خوبی به شما منتقل خواهد شد. سامسونگ پلاستیکی که در قاب پشت این اسمارتفون بکار رفته را با لقب “Glastic” (گلاستیک) معرفی کرده که این لقب از ترکیب دو عبارت “Glass” (شیشه) و “Plastic” (پلاستیک) به وجود می‌آید.

در بخش فوقانی و سمت چپ قاب پشت این گوشی دو لنز دوربین اصلی آن و چراغ فلش LED دستگاه نصب هستند و تقریب در وسط قاب پشت آن و کمی بالاتر شاهد بکارگیری اسکنر انگشت آن هستیم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند