گلکسی A51 سامسونگ دوربین چهارگانه با چینش L شکل دارد

02:002.0K0

سری A گوشی‌های گلکسی در سال ۲۰۱۹ پس از تغییراتی که سامسونگ روی آن اعمال کرد، محرک اصلی رشد این شرکت بود و به‌نظر می‌رسد که این روند در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت. عکس‌های جدیدی از اجزای داخلی و قاب پشتی گلکسی A51 فاش شده که نشان از چینش L شکل برای دوربین‌های این گوشی دارد. طبق شایعات قبلی این گوشی سامسونگ دوربینی چهارگانه دارد که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو و حسگر ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق است.

عکس‌های فاش شده نشان می‌دهد که گلکسی A51 از جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری، اسلات سیم‌کارت دوگانه و اتصال یو‌اس‌بی تایپ C بهره می‌برد. پیش‌ازاین مشخصات کلیدی A51 در فهرست گیک‌بنچ دیده شده بود.

گلکسی A51 که با نام مدل SM-A515F شناخته می‌شود، دارای پردازنده‌ی اگزینوس ۹۶۱۱ بوده و ۴ گیگابایت رم دارد و از پردازنده‌ی گرافیکی Mali G72 MP3 استفاده می‌کند. این گوشی از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل گوگل یعنی اندروید ۱۰ بهره می‌برد. صفحه‌نمایشی به‌اندازه‌ی ۶/۵ اینچی داشته و از بریدگی قطره‌ای شکل برای جاگیری دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی استفاده خواهد کرد.

تصویر دستکاری شده برای نشان‌دادن چینش احتمالی دوربین‌های گلکسی A51 سامسونگ

باتوجه به گزارش‌های گذشته، سامسونگ هم‌اکنون تولید A51 را آغاز کرده است و پیش‌بینی می‌شود که این گوشی در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود. گوشی جدید سری A سامسونگ در سه رنگ آبی، مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود و قیمتی حدود ۲۸۳ دلار دارد.

منبع: zoomit


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند