جعبه گشایی گوشی گلکسی A7 مدل 2016

03:349870

این روزها بازار گوشی‌های میان‌رده به‌قدری داغ شده است که تولید‌کنندگان سعی می‌کنند توجه‌ی ویژه‌ای به این بازار داشته باشند؛ تاجایی‌که برخی از ویژگی‌های گوشی‌های بالارده و بعضا پرچم‌دار خود را در این رسته قرار می‌دهند تا بخت خریده‌شدن این سری را افزایش دهند. استفاده از فلز در ساخت گوشی و استفاده از نمایشگر با کیفیت عالی از این ویژگی‌هاست. سری A سامسونگ هم با همین هدف به وجود آمده است. با موفقیت این سری، حالا سامسونگ با نام‌گذاری سری جدید این گوشی با نام 2016 سعی کرده تا قابلیت‌های بیشتری را هم به آن‌ها اضافه کند.

گوشی «سامسونگ گلکسی A7 (2016) دو سیم‌کارت» (Samsung galaxy A7 (2016)) از این سری یک میان‌رده‌ی باکیفیت به‌حساب می‌آید. سخت‌افزاری که می‌تواند برای انجام بسیاری از امور مفید باشد، بدنه‌ی زیبا و چشم‌نواز، نمایشگری که کیفیتش چشم‌ها را خیره می‌کند، حسگر اثرانگشت برای امنیت بیشتر و دوربینی که تصاویر فوق‌العاده ثبت می‌کند، از مشخصات این گوشی میان‌رده است. استفاده از فلز در ساخت بدنه‌ی یک گوشی میان‌رده می‌تواند ظاهری زیبا و چشم‌نواز را با خود به همراه داشته باشد. قاب اصلی و قاب پشتی تمام‌فلزی به همراه ضخامت 7.3 میلی‌متری و وزن 172 از ویژگی‌های جالب و جذاب گلکسی A7 است که در مقایسه با نسخه‌ی سال قبل کمی افزایش داشته است. همچنین سامسونگ سعی کرده رنگ‌های جدید را به این سری اضافه کند تا کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند.

نمایشگری با پنل اولد و فناوری سوپر امولد به اندازه‌ی 5.5 اینچ و رزولوشن FullHD برای این گوشی عالی به نظر می‌رسد. این نمایشگر می‌تواند تصاویر را با اشباع رنگ چشم‌نواز و با تراکم مناسب 401 پیکسل بر اینچ به تصویر بکشد؛ همچنین برای محافظت آن، از جدیدترین نسخه‌ی محافظ‌های گوریلاگلس بهره برده شده است. این نمایشگر برای بازی، وب‌گردی و فیلم‌دیدن کاملا مناسب است.

سخت‌افزاری بر پایه‌ی تراشه‌ی قدرتمند و اختصاصی سامسونگ با نام اگزینوس 7580 به همراه 3 گیگابایت رم، جای هیچ‌گونه نگرانی را برای کاربران باقی نمی‌گذارد. این تراشه‌ی 64 بیتی با پردازنده‌ی اصلی 8 هسته‌ای می‌تواند تمام بازی‌های سنگین را به‌راحتی اجرا کند. در کنار این سخت‌افزار می‌توان پشتیبانی از شبکه‌ی 4G، بلوتوث، رادیو، NFC و Wi-Fi را هم اضافه کرد. ازطرفی سامسونگ این گوشی را به حسگر اثرانگشت که در کلید خانه تعبیه ‌شده، مجهز کرده است تا خیال کاربران را از امنیت این گوشی راحت کند.

دو دوربین با سنسور‌های 13 و 5 مگاپیکسلی برای گلکسی A7 کاملا مناسب و کافی به نظر می‌رسند. همچنین دوربین اصلی به فلشی از نوع LED مجهز شده است. با این دوربین 13مگاپیکسلی که به لرزش‌گیر اپتیکال تصویر هم مجهز شده است، می‌توانید ویدیو‌هایی با رزولوشن 1920×1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید. اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ی 5.1 و باتری با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعت از دیگر قابلیت‌های این میان‌رده‌ی خوش‌ساخت هستند.

بدنه‌ای تمام‌فلزی با ضخامت و وزن مناسب، حسگر اثرانگشت، دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسل، نمایشگری 5.5اینچی با فناوری سوپرامولد و تراکم زیاد، سخت‌افزاری بر پایه‌ی تراشه‌ی قدرتمند اگزینوس 7580 و مقدار سه گیگابایت رم، می‌توانند برای این گوشی میان‌رده بسیار مناسب باشند و شانس خرید آن را بیشتر کنند؛ البته می‌توان به این مشخصات پشتیبانی از شبکه‌ی 4G و باتری با ظرفیت مطلوب 3300 میلی‌آمپر ساعتی را هم اضافه کرد که این گوشی را به یکی از بهترین‌های بازار تبدیل کرده‌ است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند