کالبد شکافی گوشی سامسونگ گلکسی A80

03:009540

گلکسی A80 سامسونگ چند ماهی است که توسط سامسونگ به صورت رسمی معرفی شده است و دوربین چرخان آن نه تنها وظیفه دوربین اصلی بلکه وظیفه دوربین سلفی را نیز دارد. همین موضوع باعث شده است تا کاربران زیادی درگیر این موضوع شوند که موتور و ژست‌های حرکتی این دستگاه برای چرخاندن دوربین چگونه کار می‌کند.

قیمت به روز گوشی سامسونگ گلکسی ای 80 ( با گارانتی )

قیمت به روز گوشی سامسونگ گلکسی ای 80 ( بدون رجیستر )

JerryRig در کانال یوتیوبی خود این ابهام را برای کاربران زیادی رفع کرده است و اقدام به کالبد شکافی قطعات داخلی Galaxy A80 از جمله دوربین چرخان آن کرده است. با اینکار Jerry نه تنها کیفیت ساخت این دستگاه بلکه روش کارکرد دوربین چرخان این دستگاه را به طور کامل به کاربران نشان داده است تا افرادی که نگرانی از بابت ثابت ماندن موتور دستگاه برای چرخاندن موبایل بعد از استفاده طولانی دارند به طور کامل رفع شود.

متاسفانه استفاده از این شیوه باعث شده است تا گلکسی ای 80 در برابر آب مقاوم نباشد. گرچه تلفن‌های امروزی که گواهینامه IPXX را دریافت نکرده‌اند و یا ندارند همگی تا حد قابل توجه‌ای در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاوم هستند اما به دلیل ترند جدید دوربین‌های چرخان این موضوع کمی متفاوت شده است و دارندگان این دستگاه‌ها باید احتیاط بیشتری در زمان استفاده از دستگاه در زمان باران و مسائل این چنینی داشته باشند.

قسمت بالایی دستگاه که دوربین در آن جایگذاری شده است به جای استفاده از آلمینیوم، پلاستیک می‌باشد اما سامسونگ تا حد زیادی تلاش کرده است تا این قسمت را با ظرافت بسازد تا کاربر متوجه استفاده پلاستیک در این بخش نشود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند