جعبه گشایی گوشی سامسونگ گلکسی j4 پلاس

04:001.3K0

در این ویدئو جعبه گشایی گوشی سامسونگ گلکسی J4 PLUS توسط فروشگاه موبایل آبی مشاهده می کنید. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید.

سری J گرچه برخی اوقات میان رده در نظر گرفته می شود اما حقیقتاً گوشی های این گروه پایین رده هایی هستند که از پردازنده های ارزان قیمت استفاده کرده اند. بر خلاف سری A که تماما از بدنه آلومینیومی ساخته شده همه سری های جی از مواد پلاستیکی در ساخت بدنه بهره برده اند. در این سری بیشتر تمرکز سامسونگ به جای عملکرد به قیمت پایین آنها بوده است. از نظر عملکرد و قیمت جای هیچ شکی نیست که سری A در هر دو مورد سری J را شکست خواهد داد.

سامسونگ گلکسی جی 4 پلاس، یکی از پایین رده هایی است که اخیرا معرفی شده و با وجود نمایشگر 6.0 اینچی طوری طراحی شده است که بتوان راحت آن را در دست گرفته و با آن کار کرد.بدنه آن از پلاستیک ساخته شده و بسیار سبک وزن است از این رو نسبت بدنه شیشه ای در زمان از سقوط در طی فعالیت های روزانه مقاومت بیشتری دارد.

در یک مدل ارزان قیمت گوشی موبایل کاربردی بودن آن در درجه اول قرار دارد اما از نظر زیبایی ممکن است به پای مدل های دیگر نرسد. ابعاد آن 161.4× 76.9× 7.9 میلی متر و وزنی برابر با 178 گرم دارند. این مدل در حال حاضر در رنگ های مشکی، طلایی، صورتی و آبی عرضه شده است. این بار از جک 3.5 میلی متری هدفون پشتیبانی کرده بنابراین به راحتی می توان از هدفون های غیر بلوتوثی استفاده کرد.

سامسونگ گلکسی J4 PLUS

صفحه نمایش در اینجا 6 اینچی است که کیفیت تصویرHD و رزولوشن 1480 × 720 پیکسل را ارائه داده است. بنابراین می تواند یکی از گزینه های ایدال برای تماشای فیلم به حساب آید. نوع این پنل، همانند بسیاری از میان رده ها IPS LCD است. سطح روشنایی آن خوب بوده و حتی در حضور نور مستقیم خورشید هم مشکل خاصی وجود نداشته و حتی در تاریکی با حداقل میزان روشنایی هم چشم ها را اذیت نخواهد کرد. مشخصه روشنایی خودکار هم در آن قرار داده شده بنابراین نیازی به تغییر روشنایی دستی در موقعیت های مختلف نیست اما با کمال تعجب می بینید که بر خلاف گلکسی جی 4 با نمایشگر Super AMOLED در این گوشی از صفحه نمایش IPS LCD استفاده شده است.

پردازنده به خدمت گرفته شده در اینجا Qualcomm MSM8917 Snapdragon 425 است که بر اساس فنآوری 28 نانومتری ساخته شده و پردازنده آن 4 هسته ای است که با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز به کار می افتند. پردازنده گرافیکی هم در اینجا Adreno 308 است. از نظر عمکرد هم می توان گفت که همانند گوشی Samsung Galaxy J6 Plus و Huawei Y6 2018 به لطف وجود این پردازنده به خوبی وظایف روزمره مثل برقراری تماس، کار و فعالیت در رسانه های اجتماعی و پاسخ به ایمل ها و غیره به خوبی برآمده اما عملکرد گیمینگ قابل قبولی نخواهد داشت.

برای حافظه آن هم سه نسخه 32/2 و 32/3 و 16/2 گیگابایت از آن در دسترس قرار گرفته اما بسته به بازار هدف پشتیبانی از کارت حافظه جانبی microSD جهت افزایش مقدار حافظه ممکن است متفاوت باشد. برخی از ورژن ها احتمالا از این قابلیت پشتیبانی کرده و در برخی دیگر پشتیبانی نخواهند کرد.جی 4 پلاس با رابط کاربری (Android 8.1 (Oreo اجرا شده و بدون شک بهینه سازی ها و امکانات بسیار خوبی را برای کاربران ارائه خواهد داد.دوربین جلو آن 13 مگاپیکسلی است که با یک دیافراگم f/1.9 و فلش LED همراه شده است.

سامسونگ گلکسی J4 PLUS


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند