جعبه گشایی گوشی سامسونگ گلکسی M10

02:251.0K0

در این ویدئو جعبه گشایی گوشی سامسونگ گلکسی J4 Core توسط فروشگاه موبایل آبی مشاهده می کنید. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید.

طراحی باریک Galaxy M10 بسیار مینیمال بوده و دارای بدنه پلاستیکی براق 7.7 میلی‌متری است که ضمن شیک بودن ، راحت در دست قرار می‌گیرد. به‌علاوه برای تنوع و برازندگی بیشتر، در رنگ‌های مشکی و آبی معرفی شده است.Galaxy M10 سامسونگ دارای یک دوربین اصلی فوق عریض است. بنابراین هروقت فکر خلاقانه‌ای به ذهنتان رسید، با اعتمادبه‌نفس عکس بگیرید و با «فوکوس خودکار تشخیص وضعیت» می‌توانید حرکت سریع و تغییر منظره بین نمای دور و نزدیک را ثبت کنید.

سامسونگ گلکسی M10

Galaxy M10 با داشتن حالت «زیباساز دوربین سلفی» (Front Beauty)، عکس‌های سلفی شما را شخصی‌سازی می‌کند. با داشتن جلوه‌های خلاقانه می‌توانید خودتان را در حالت بهتری نشان دهید و عکس‌هایتان را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. اکنون می‌توانید صرفاً با نگه داشتن تلفن مقابل صورتتان، به‌سرعت قفل آن را باز کنید.

با فناوری تشخیص چهره تنها شما می‌توانید به تلفن همراهتان دسترسی داشته باشید تا مطمئن شوید داده‌های شخصی‌تان در دست افراد دیگر قرار نمی‌گیرد. ام 10 یک نمایشگر 6.2 اینچی از نوع IPS LCD را به خدمت گرفته است گرچه به کیفیت پنل های AMOLED نیست اما برای یک گوشی ارزان قیمت عالی به نظر می رسد، کیفیت تصویر این مدل HD+ بوده و رزولوشن 720×1520 پیکسل، و نسبت تصویر 19:9 را ارائه داده است.

سامسونگ گلکسی M10

M10 به پردازنده Exynos 7870 مجهز شده که اولین بار در گوشی J7 2016 مورد استفاده قرار گرفته است. در حال حاضر در گوشی های دیگری چون (Samsung Galaxy A6(2018 و Samsung Galaxy J7 Duo (2018) ،Samsung Galaxy J6 (2018) هم به کار رفته است.همان طور که گفته شد اولین گوشی سامسونگ دارای بریدگی است اما اجرای این قابلیت هم کاملاً خوب است. در منوی تنظیمات نمایشگر در FFull-Screen Apps آپشنی وجود دارد که با آن می توانید این بریدگی را مخفی کنید. علاوه بر همه این خصوصیاتی که گفته شد آپشن های زیادی نیز برای سفارشی کردن برنامه ها، صفحه نمایش و غیره قرار داده شده است.

سامسونگ گلکسی M10


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند