جعبه گشایی گوشی گلکسی On7 مدل 2016 سامسونگ

03:004900

در ادامه روند به‌روزرسانی گوشی‌های موبایل، شرکت «سامسونگ» این بار از نسخه 2016 «Galaxy on7» پرده برداشت و این محصول را به‌طور رسمی معرفی کرد. این گوشی موبایل با همان نمایشگر 5.5 اینچی به کار رفته در on7 قدیمی روانه بازارهای جهانی خواهد شد، اما وضوح تصویر و تراکم پیکسلی آن تغییر کرده و به رزولوشن 1080 در 1920 (FullHD) و تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر هر اینچ ارتقا یافته است. این صفحه‌نمایش در برابر خط‌و‌خش مقاوم بوده و قابلیت دریافت چند لمس همزمان را داراست.

سامسونگ گلکسی on7 2016

برای این محصول حافظه داخلی 32 گیگابایت در نظر گرفته شده است که می‌توانید با استفاده از یک کارت حافظه جانبی از نوع microSD این ظرفیت را تا 256 گیگابایت افزایش دهید و دیگر نگران ذخیره‌سازی فایل‌های صوتی و تصویری، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مورد‌علاقه خود نباشید. مجموعه سخت‌افزاری on7 نسخه 2016 از تراشه اسنپدراگون 625 و پردازنده مرکزی 4 هسته‌ای با سرعت 2 گیگاهرتز تشکیل شده است. این مجموعه سخت‌افزاری را 3 گیگابایت رم همراهی می‌کند که به هرچه روان شدن عملکرد گوشی در پردازش اطلاعات کمک شایانی خواهد کرد.

سنسور دوربین اصلی در این مدل از گوشی‌های سامسونگ در مقایسه با نسخه قدیمی دستخوش تغییر نشده و همان 13 مگاپیکسل باقی مانده است. این در حالی است که سنسور دوربین سلفی از 5 مگاپیکسل به 8 تغییر یافته که در ثبت تصاویر و برقراری ارتباطات تصویری بسیار کارآمد خواهد بود. این دو سنسور با داشتن امکاناتی مانند قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره بر روی سوژه (TouchFocus)، قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) امکان ثبت تصاویری باکیفیت را فراهم می‌کنند.

سامسونگ گلکسی on7 2016

از ویژگی‌های مهم one7 2016 می‌توان به پشتیبانی از شبکه اینترنت پرسرعت 4G اشاره کرد که در کنار صفحه‌نمایش بزرگ این محصول تجربه کاربری بهتری را در زمینه وب‌گردی، دانلود و تماشای فیلم و انجام بازی‌های مختلف به وجود می‌آورد. سیستم‌عامل نسخه 6 اندروید در این محصول به خدمت گرفته شده و مجموعه‌ی کاملی از حسگر‌ها هم در این گوشی به کار گرفته شده‌اند تا کاربر در هر شرایطی بتو‌اند، از نهایت قابلیت‌های گوشی‌ خود استفاده کند.

در زیر قاب پشتی این مدل از گوشی‌های سامسونگ یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی به کار رفته که انرژی مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های مختلف با این محصول را فراهم می‌کند. این باتری از نوع لیتیوم یون است و قابل تعویض توسط کاربر نیست. همچنین با یک بار شارژ کامل این باتری، انرژی لازم برای 20 ساعت مکالمه و 435 ساعت آماده به کار بودن گوشی فراهم می‌شود. اگر شما از کاربران نسخه قدیمی on7 بوده و از عملکرد آن راضی هستید قطعاً با نسخه به روز شده آن حس بهتری را تجربه خواهید کرد.

سامسونگ گلکسی on7 2016


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند