گلکسی اس 11 سامسونگ احتمالا با باتری بزرگ‌تری معرفی می‌شود

01:0076510

تاکنون اخبار و شایعه‌های مختلفی در مورد گلکسی اس ۱۱ سامسونگ منتشر شده است. اما یکی از موضوعاتی که تاکنون در مورد آن خبری به‌اشتراک گذاشته نشده، به باتری این گوشی هوشمند مربوط می‌شود.

براساس آخرین اطلاعات فاش‌شده مربوط به صدور تاییدیه‌ی گلکسی اس ۱۱، ظاهرا باید منتظر دستگاهی با باتری بزرگ‌تر باشیم. تصویر به‌اشتراک گذاشته شده، باتری ۱۷/۳۷ وات ساعتی را نشان می‌دهد.

دارا بودن ولتاژ ۳/۸۶ ولتی برای دستگاه جدید سامسونگ به‌معنای آن است که ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی خواهد بود. چند روز قبل گفته شده بود که گلکسی اس ۱۱ پلاس به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شود. درنظر داشته باشید که باتری گلکسی اس ۱۰ پلاس، ۴۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی و باتری گلکسی نوت ۱۰ پلاس نیز ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. این بدان معنی است که نسخه‌ی استاندارد گوشی هوشمند بعدی گلکسی S با باتری بزرگ‌تری نسبت به نسخه‌های پلاس گوشی‌های هوشمند نسل فعلی سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد.

البته هنوز مشخص نیست که گلکسی اس ۱۱ با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی خواهد شد یا خیر. کماکان باید منتظر باشیم تا اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند به‌اشتراک گذاشته شود.

منبع: zoomit


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند