جعبه گشایی و بررسی گوشی شیائومی نوت 9 پرو

02:0059.7K0

ردمی نوت ۹ پرو نیز مانند نسخه پرو مکس از طراحی مشابهی بهره می‌برد. این محصول به نمایشگری ۶/۶۷ اینچی مجهز شده است که رزولوشن آن FHD+ و نسبت ابعاد آن نیز ۲۰ به ۹ است. در ردمی نوت ۹ پرو نیز از موتور لرزش Z-Axis استفاده می‌شود و شاهد برخورداری آن از تراشه اسنپدراگون 720G هستیم.

محصول جدید شیائومی در دو نسخه عرضه می‌شود که مدل اول از حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی استفاده می‌کند و مدل دوم مجهز به حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی شده است.

در پنل پشتی ردمی نوت ۹ پرو نیز شاهد ماژول دوربینی چهارگانه هستیم که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان ۱۱۹ درجه‌ای، دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی با قابلیت سنجش عمق می‌شود.

دوربین سلفی نیز از لنزی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و مانند دوربین اصلی از ویژگی SSVS برای جلوگیری از افت کیفیت تصاویر و ویدیوها استفاده می‌کند.

ردمی نوت ۹ پرو نیز مانند نسخه پرو مکس مجهز به باتری با ظرفیت ۵،۰۲۰ میلی‌آمپرساعت شده است که از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی استفاده می‌کند. در این محصول نیز شاهد سیستم مسیریاب NavIC، حسگر اسکنر اثرانگشت در لبه گوشی، گواهی P2i و برخورداری از اندروید ۱۰ و رابط کاربری MIUI 11 هستیم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند