ویوو اس 6 5G با نمایشگر امولد ۶/۴۴ اینچی معرفی شد

02:596060

شرکت چینی ویوو امروز از جدیدترین محصول میان‌رده خود رونمایی کرد که سازگار با ارتباطات 5G است. گوشی هوشمند ویوو اس ۶ مجهز به نمایشگر ۶/۴۴ اینچی شده است که پنلی از نوع امولد دارد. /product/list/mobile/

در پنل پشتی گوشی ویوو اس ۶ شاهد دوربینی با ماژول چهارگانه هستیم و باتری با ظرفیت ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعت نیز وظیفه تأمین انرژی لازم برای روشن نگه داشتن نمایشگری ۶/۴۴ اینچی را به عهده دارد. ویوو در جدیدترین محصول خود از تراشه اکسینوس ۹۸۰ ساخت شرکت سامسونگ استفاده کرده است که در محصولاتی ازجمله ویوو ایکس ۳۰ و ایکس ۳۰ پرو استفاده شده بود.

نمایشگر ۶/۴۴ اینچی ویوو اس ۶ دارای رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل یا +FHD است و در بالای نمایشگر نیز بریدگی وجود دارد تا دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار بگیرد. نسبت ابعاد نمایشگر برابر ۲۰ به ۹ است و از ویژگی‌های آن می‌توان به ادغام حسگر اسکنر اثرانگشت با نمایشگر اشاره کرد.

پنل پشتی ویوو اس ۶ میزبان دوربینی با ماژول چهارگانه است که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را یدک می‌کشد. در کنار دوربین اصلی، شاهد دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی مخصوص ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی مخصوص سنجش عمق هستیم.

تراشه اکسینوس ۹۸۰ را حافظه رم ۸ گیگابایتی همراهی می‌کند و دو گزینه حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپری را از طریق شارژر ۱۸ واتی می‌توان شارژ مجدد کرد.

گوشی هوشمند ویوو اس ۶ مبتنی بر اندروید ۱۰ است که روی آن، رابط کاربری فان‌تاچ ویوو سوار شده است. از نظر رنگ‌بندی می‌توان ویوو اس ۶ را در سه رنگ‌بندی مشکی، سفید و آبی خریداری کرد.

انتظار می‌رود پیش‌فروش محصول جدید ویوو از ۱۶ فروردین شروع شود و علاقه‌مندان بتوانند نسخه مجهز به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ویوو اس ۶ را با قیمتی معادل ۳۸۰ دلار خریداری کنند. قیمت گوشی جدید ویوو در مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی هم معادل ۴۲۵ دلار درنظر گرفته شده است. هنوز زمان عرضه جهانی ویوو اس ۶ مشخص نشده است.

منبع: zoomit


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند