ویوو Y50 با دوربین چهارگانه و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

01:485750

صفحه‌ی فیسبوک ویوو در کشور کامبوج، گوشی هوشمند ویوو Y50 را به‌صورت رسمی معرفی و زمان عرضه‌ی این محصول را اعلام کرد. پیش‌سفارش ویوو Y50 با هزینه‌ی ۲۵۰ دلار از امروز آغاز شده است و این محصول، از ۲۲ فروردین (یازدهم ماه آوریل) برای کاربران ارسال خواهد شد.

گوشی هوشمند جدید Vivo نمایشگری ۶٫۵۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی دارد. صفحه‌ی نمایش Y50 از نوع Ultra O است؛ بدین معنی که دوربین سلفی در آن از نوع روزنه‌ای است و در قسمت بالا و گوشه‌ی سمت چپ قرار دارد. ویوو Y50 در پنل پشتی خود، از دوربین چهارگانه بهره می‌برد که حسگر اصلی آن، ۱۳ مگاپیکسلی است. در کنار حسگر یادشده، یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی با زاویه‌ی ۱۲۰ درجه، یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های پرتره تعبیه شده است.

ظرفیت باتری گوشی هوشمند جدید ویوو، ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت است و این محصول ازطریق کابل USB-C از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. اسکنر اثرانگشت در ویوو Y50 در پشت گوشی جا خوش کرده و تراشه‌ی به‌کاررفته در آن، اسنپدراگون ۶۶۵ است. ویوو Y50 در کنار رم ۸ گیگابایتی، از حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. همچنین، برای کسانی که به‌دنبال حافظه‌ی ذخیره‌سازی بیشتری هستند، درگاهی برای اضافه‌کردن حافظه‌ی microSD تعبیه شده است.

مشخصات Y50، هنوز در وب‌سایت رسمی ویوو دردسترس قرار نگرفته است؛ بااین‌حال، کاربران می‌توانند این محصول را از وب‌سایت larue.com.kh پیش‌خرید کنند. ویوو Y50 در دو رنگ آبی و مشکی روانه‌ی بازار خواهد شد. ذکر این نکته لازم است که اندکی پیش‌تر نیز، گوشی هوشمند قدرتمندتر ویوو V19 معرفی شده بود.

منبع: zoomit


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند