تاریخ رونمایی جهانی از شیائومی می 10 و می 10 پرو مشخص شد

01:036880

شیائومی قرار بود از پرچم‌داران جدید سری می ۱۰ در نمایشگاه بین‌المللی MWC 2020 رونمایی کند؛ اما شرکت چینی حضور خود در این کنفرانس را لغو کرد و همین امر رونمایی جهانی از گوشی‌های هوشمند شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

شرکت چینی شیائومی از دو گوشی خود طی کنفرانس خبری در چین رونمایی کرد که به‌صورت ویدئو استریم و به زبان چینی منتشر شد. حال، شب گذشته توییتی در حساب رسمی این شرکت منتشر شده که به برگزاری رویدادی مهم برای رونمایی از پرچم‌داران جدید سری شیائومی می ۱۰ اشاره می‌کند.

این رویداد که به‌صورت آنلاین خواهد بود ۸ فروردین ۹۹ برگزار می‌شود و باتوجه به هشتگ Mi10 در انتهای توییت، مشخص است که برای رونمایی جهانی از دو گوشی شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو تدارک دیده شده است.

طبق آمارهای منتشر شده، شیائومی می ۱۰ پرو پس از عرضه به بازار چین فروشی بین ۳۳ هزار الی ۴۰ هزار واحد داشته است؛ درحالی‌که فروش نسخه استاندارد می ۱۰ بین ۴۲ هزار الی ۵۰ هزار واحد تخمین زده می‌شود. با این حساب می‌توان حدس زد در میان این دو پرچم‌دار که هردو از ارتباطات 5G پشتیبانی می‌کنند، نسخه استاندارد محبوبیت بیشتری دارد.

شیائومی می ۱۰ پرو اخیرا در فهرست بنچمارک DxOMark قرار گرفته است و توانسته با ۱۲۴ امتیاز جایگاه نخست را با اوپو فایند ایکس ۲ پرو سهیم شود.

منبع: zoomit


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند