جعبه گشایی گوشی شیائومی می 10 پرو

02:001.4K0

گوشی شیائومی Mi 10 Pro از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD بهره می‌برد که به‌لطف نرخ‌ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری ۱۸۰ هرتز، تجربه‌ی کاربری بسیار خوبی را به ارمغان می‌آورد. شیائومی در کنفرانس خود زمان زیادی را به توصیف عملکرد عالی نمایشگر جدید گوشی‌های خود اختصاص داد. به‌گفته‌ی غول چینی دنیای موبایل، حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و ۴۰۹۶ سطح مجزای کنترل نور نمایشگر، باعث شده است تا صفحه‌نمایش می ۱۰ و می ۱۰ پرو یکی از بهترین نمونه‌های موجود در جهان باشد.

مشاهده قیمت به روز و مشخصات فنی گوشی شیائومی می 10 پرو

شیائومی طبق روند همیشگی خود، زمان زیادی صرف توسعه‌ی ماژول دوربین کرده است و در همین راستا نیز شاهد تجهیز سری می ۱۰ به مجموعه‌ی بسیار توانمند دوربین هستیم؛ جایی که طبق بررسی‌های DxOMark، می ۱۰ پرو موفق به دریافت بالاترین نمره‌ی این مؤسسه شده است.

تجهیز به پردازنده‌ی توانمند اسنپدراگون ۸۶۵، ۸ تا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR5، حافظه‌ی ذخیره‌سازی سریع UFS 3.0، باتری حجیم و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم معکوس، از دیگر مشخصه‌های بارز گوشی‌های Mi 10 و Mi 10 Pro‌ است. شیائومی می ۱۰ پرو در رنگ‌های سفید و آبی و می ۱۰ در رنگ‌های مشکی، سبز و طلایی به بازار عرضه خواهند شد. جزئیات قیمت گوشی‌های جدید شیائومی نیز به شرح زیر است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند