جعبه گشایی شیائومی می 5 اس پلاس

03:004640

در این ویدئو جعبه گشایی گوشی شیائومی می 5 اس پلاس توسط فروشگاه موبایل آبی مشاهده می کنید. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید.

شرکت شیاومی گوشی موبایل «Mi 5s Plus» را تنها با ایجاد چند تغییر کوچک در مقایسه با Mi 5s تولید و عرضه کرده است. ایجاد این تغییرات که بیشتر به میزان رم، اندازه صفحه‌نمایش و باتری این محصول مربوط می‌شود روشی است که بسیاری از شرکت‌های مطرح و فعال در زمینه تولید گوشی موبایل تجربه کرده‌اند.

این محصول با ظرفیت داخلی 128 گیگابایت تولید شده است که با وجود عدم پشتیبانی آن از کات حافظه جانبی فضای کافی برای دخیره‌سازی فایل‌های صوتی و تصویری، بازی و اپلیکیشن‌های مختلف را فراهم آورده است.

دوربین 12 مگاپیکسلی این محصول با داشتن فلاش Dual Tone LED و امکاناتی از قبیل قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره بر روی سوژه (TouchFocus)، قابلیت تشخیص چهره و لبخند (Face and Smile Detection)، قابلیت عکاسی پانوراما ( Panorama ) و قابلیت عکاسی HDR اتوماتیک امکان ثبت تصاویری باکیفیت را فراهم می‌کنند. همچنین دوربین سلفی Mi 5s Plus از سنسوری 4 مگاپیکسلی بهره برده است که می‌توانید از آن برای انجام مکالمات تصویری استفاده کنید.

می 5 اس پلاس

در این گوشی موبایل از تراشه اسنپدراگون 821 استفاده شده است که در کنار پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای با سرعت 2.0 و 2.35 کار پردازش اطلاعات را بر عهده دارند. 6 گیگابایت رم در کنار این مجموعه سخت‌افزاری قرار گرفته که در مجموع عملکرد روانی را برای این محصول به ارمغان آورده است.

سیستم‌عامل نسخه 6 اندروید در کنار مجموعه‌ی کاملی از حسگر‌ها در این محصول به خدمت گرفته شده‌اند تا کاربر در هر شرایطی بتو‌اند، از نهایت قابلیت‌های گوشی‌ خود استفاده کند. در زیر قاب پشتی این مدل از گوشی‌های شیاومی یک باتری 3800 میلی‌آمپر ساعتی به کار رفته که انرژی مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های مختلف با این محصول را فراهم می‌کند. این باتری از نوع لیتیوم پلیمر است و قابل تعویض توسط کاربر نیست.

باید بدانید که این باتری از قابلیت شارژ سریع 3 برخوردار است که با استفاده از آن می‌توانید بدون اتلاف وقت در عرض 30 دقیقه 83 درصد از گوشی موبایل خود را شارژ کنید. Mi 5s Plus به یک نمایشگر بزرگ 5.7 اینچی مجهز شده است که وضوح تصویر 1920 × 1080 پیکسل را به نمایش می‌‌گزارد. با توجه به رزولوشنی که این نمایشگر دارد، تراکم پیکسلی 386 پیکسل بر هر اینچ برای آن به دست می‌آید.

این نمایشگر از نوع LCD است و در ساخت آن از فناوری IPS استفاده شده است. اگر می‌خواهید با گوشی موبایل خود به تماشای فیلم و یا وب‌گردی بپردازید و عملکرد بهتر و روان‌تری را تجربه کنید می‌توانید این مدل از گوشی‌های موبایل شیاومی را انتخاب کنید که در مقایسه با Mi 5s از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و حافظه رم بیشتر بهره برده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند