جعبه گشایی شیاومی ردمی نوت 2

02:0067540

در این ویدئو جعبه گشایی گوشی شیاومی ردمی نوت 2 توسط فروشگاه موبایل آبی مشاهده می کنید. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید.

گوشی شیاومی ردمی نوت 2 (Xiaomi Redmi Note 2) با قابلیت اتصال به شبکه‌‌ی 4G، دوربین 13 مگاپیکسلی، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از جمله گوشی های 5.5 اینچی است که طرفداران زیادی دارد. نیمه دوم سال 2015 بود که این گوشی به بازار عرضه شد و توانست بخشی از بازار را متوجه خود کند.

بدنه‌ی پلاستیکی ردمی نوت 2 فقط 160 گرم وزن و 8.3 میلی‌متر ضخامت دارد. قاب پشتی گوشی قابل باز شدن است و با باز کردن آن، می‌توان به محل قرارگیری کارت حافظه، سیم‌کارت و باتری دسترسی داشت. سیم‌کارت‌های در قطع میکرو را می‌توان در این گوشی به کار برد.

ردمی نوت 2

خبر خوب اینکه، شیار کارت حافظه و سیم‌کارت‌ها به‌صورت مجزا هستند. در کنار 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی ردمی نوت2، امکان استفاده از کارت حافظه microSD تا 32 گیگابایت برای ذخیره‌سازی وجود دارد. باتری لیتیوم-پلیمری این گوشی 3060 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و می‌تواند به مدت 144 ساعت گوشی را در حالت استندبای نگه دارد.

صفحه‌نمایش 5.5 اینچی این گوشی از نوع LCD است و از فناوری IPS استفاده می‌کند. این نمایشگر رزولوشن 1920 × 1080 پیکسل دارد و می‌تواند تراکم 403 پیکسل بر اینچ را نمایش دهد.

دوربین اصلی گوشی به سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز شده و می‌تواند با رزولوشن full HD و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. قابلیت‌هایی مثل فوکوس خودکار، تشخیص چهره و تاچ فوکوس از ویژگی‌های دوربین اصلی ردمی نوت 2 هستند.

دوربین سلفی این گوشی هم سنسور 5 مگا پیکسلی دارد که می‌تواند عکس‌های سلفی باکیفیتی ثبت کند. برای ردمی نوت 2 تراشه‌ی مدیاتک هلیو X10 در نظر گرفته شده که پردازنده ی مرکزی هشت هسته‌ای به همراه دو گیگابایت رم، قدرت قابل‌قبولی را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد.

ردمی نوت 2


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند