مجیک بوک‌های 14 و 15 اینچی آنر با پردازنده‌ رایزن معرفی شدند

02:0065520

اوایل آذر، هواوی میت‌بوک دی و تلویزیون هوشمند و اسپیکر ساوند ایکس را رونمایی کرد. دستگاه‌های جدید آنر با طراحی چشم‌نواز و زیبا شباهت زیادی به لپ‌تاپ‌های HUAWEI MateBook D دارند که با پردازنده‌ی رایزن AMD دردسترس کاربران قرار خواهند گرفت. معمولا آنر محصولات خود را با طراحی ظاهری شیک به بازار عرضه می‌کند و لپ‌تاپ‌های مجیک‌بوک ۱۴ و مجیک‌بوک ۱۵ نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

هر دو لپ‌تاپ جدید مجیک‌بوک با شاسی آلومینیومی در رنگ‌های نقره‌ای (Mystic Silver) و خاکستری (Space Grey) به بازار عرضه می‌شوند. همان‌طورکه از نام لپ‌تاپ‌های جدید مشخص است، یکی از آن‌ها مجهز به نمایشگر ۱۴ اینچی و دیگری مجهز به نمایشگر ۱۵/۶ اینچی IPS با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل FullHD است.

بدنه‌ی هر دو لپ‎تاپ هواوی آنر شباهت زیادی به شاسی میت‌بوک دی هواوی دارد. ضخامت مجیک‌بوک ۱۴ اینچی ۱۵/۹ میلی‌متر و ضخامت مجیک‌بوک ۱۵ اینچی ۱۶/۹ میلی‌متر است. ل‍پ‌تاپ ۱۴ اینچی ۱/۳۸ کیلوگرم وزن دارد و وزن لپ‌تاپ ۱۵ اینچی ۱/۵۳ کیلوگرم است.

لپ‌تاپ‌‌های جدید آنر از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای رایزن 5 3500U و APU‌های رایزن 7 3700U و ۸ و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 DRAM و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از نوع PCIe SSD بهره می‌برند.

افزون‌براین، مجیک‌بوک‌های جدید مجهز به بلوتوث ۵، وای فای ۵، پورت USB 3.0 Type-C، دو پورت USB 2.0 / 3.0 Type-A، خروجی HDMI و جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری برای اتصال به هدست هستند. لپ‌تاپ‌های جدید نیز دقیقا همانند دستگاه‌های گران‌قیمت هواوی از حسگر اثر انگشت، وب‌کم پنهان‌شده در کیبورد و اسپیکرهای استریو و میکروفون مخفی برخوردار هستند. بنابه دلایلی، آنر تصمیم گرفته مجیک‌بوک ۱۴ را با باتری ۵۶ وات‌یساعتی به بازار عرضه کند؛ اما مجیک‌بوک ۱۵ از باتری ضعیف‌تر ۴۲ وات‌ساعتی بهره می‌برد.

هنوز تاریخ عرضه و قیمت لپ‌تاپ‌های جدید آنر اعلام نشده است؛ اما احتمالا دستگاه‌های جدید در بازار چین و با قیمتی ارزان‌تر از میت‌بوک دی هواوی با همین مشخصات عرضه خواهند شد.

منبع: zoomit


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند