جعبه گشایی گوشی هوآویی Y6 Pro

03:009480

بعد از معرفی دو محصول Y6 3G و Y6 4G هوآوی به معرفی یک محصول با امکانات سخت‌افزاری قوی‌تر دست زد. این گوشی موبایل با پسوند Pro از سری موبایل‌های Y6 است. این محصول که از نامش هم پیداست، سخت‌افزار قوی‌‌تری را نسبت به دو مدل قبلی خود پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل وای 6 پرو «Y6 Pro» از دو سیم‌کارت با سایز میکرو پشتیبانی می‌کند. این دو سیم‌کارت به صورت مجزا به کیت دستگاه متصل می‌شوند. ضخامت این گوشی موبایل 9.7 میلی‌متر و وزن آن 160 گرم است. این گوشی موبایل از جنس پلاستیک است. انحنای کوچکی که هوآوی در طراحی قاب پشتی این گوشی به کار برده، جلوه‌ی زیبایی به آن بخشیده است.

در بخش مشخصات فنی این گوشی موبایل از پردازنده‌ی مرکزی با نام کرتکس A53 استفاده شده است. این پردازنده روی تراشه‌ی MT6735P مدیاتک قرار گرفته است و در محیط 64 بیتی فعالیت می‌کند. فرکانس این پردازنده 1.3 گیگاهرتز است و در کنار پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T720MP2 قرار دارد. حافظه‌ی رم این گوشی موبایل 2 گیگابایت است. این ترکیب مناسب رم و پردازنده‌ی مرکزی، به تسریع پردازش داده‌ها کمک بسزایی می‌کند. وای 6 پرو از حافظه‌های نوع MicroSD پشتیبانی می‌کند و 16 گیگابایت حافظه به خود اختصاص داده است. شما تا 256 گیگابایت، توانایی ارتقای این فضا را خواهید داشت.

صفحه‌نمایش این گوشی موبایل از نوع LCD بوده و در آن از فناوری IPS بهره گرفته شده است. اندازه‌ی صفحه‌ی اصلی 5.0 اینچ است و از رزولوشن HD با تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر هر اینچ پشتیبانی می‌کند. از قابلیت‌های دیگر این صفحه‌نمایش می‌‌توان به دریافت 10 لمس به صورت هم‌زمان و پشتیبانی از 16 میلیون رنگ اشاره کرد.

از قابلیت‌های ارتباطی این گوشی موبایل باید به پشتیبانی از شبکه‌ی 4G اشاره کرد. دو فناوری‌ با نام‌های A- GPS GLONASS در این مدل قرار گرفته است تا برای مکان‌یابی از آن‌ها بهره‌مند شوید. به جز استاندارد‌ها و فناوری‌های فوق، این گوشی موبایل از فناوری‌های ارتباطی EDGE ، GPRS ، Wi-Fi و بلوتوث نسخه‌ی 4.0 پشتیبانی می‌کند.

دو سنسور با دقت 13 و 5 مگاپیکسل روی بدنه‌ی Y6Pro به چشم می‌خورند. سنسور روی قاب پشتی از قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)، تشخیص چهره و لبخند (Face and Smile Detection)، عکاسی پانوراما (Panorama) و عکاسی HDR بهره برده است.

نسخه‌ی سیستم‌عامل این گوشی 5.1 است و از سیستم‌عامل شرکت گوگل استفاده می‌کند. این گوشی فرای قابلیت‌های گفته‌شده، قابلیت‌های متنوع دیگری را با خود به همراه دارد که از مهم‌ترین آن‌ها‌ می‌توان به باتری از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت، قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه و قابلیت شارژ سریع اشاره کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند