جعبه گشایی گوشی سامسونگ گلکسی A70

03:003.8K0

در این ویدئو جعبه گشایی گوشی سامسونگ گلکسی A70 توسط فروشگاه موبایل آبی مشاهده می کنید. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید.

سامسونگ با گوشی های سری S و نوت در رقابت با اپل و دیگر گوشی‌های گران‌قیمت بازار است اما در سطوح میانی بازار نیز حضور فعالی دارد. خانواده A در بین گوشی های سامسونگ از گذشته تا امروز حضور داشتند و همواره از بهترین‌های موجود در بازار هم بودند. سامسونگ در ابتدای سال 2019 با ادغام سری J و A در قالب خانواده A و تغییر در سبک نامگذاری آنها، این خانواده را بزرگتر از قبل ساخت. طبق معمول گوشی‌های این خانواده به ترتیب قدرت نامگذاری می‌شوند. گلکسی A70 یکی از بالاترین مدل‌های این خانواده است که در ایران نیز پیش روی مشتریان قرار دارد.

گوشی A70 سامسونگ در واقع یک فبلت بسیار بزرگ است. صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسل و پنل سوپرامولد ترکیب قدرتمندی را ایجاد می‌کند. نسبت صفحه نمایش به بدنه که نشانگر میزان حاشیه صفحه نمایش است، در گوشی گلکسی A70 به عدد 86 درصد رسیده است. صفحه نمایش گلکسی A70 از نوع ناچ بوده که یک دوربین سلفی در بالای آن دیده می‌شود. سامسونگ در این گوشی از محافظ گوریلا گلس نسل سوم استفاده کرده است.

سامسونگ گلکسی A70

گلکسی A70 سامسونگ بر خلاف بسیاری از گوشی های سامسونگ، از چیپست اختصاصی اگزینوس استفاده نمی‌کند. چیپست اسنپدراگون 675 با معماری 11 نانومتری و پردازنده هشت هسته‌ای به گوشی گلکسی A70 قدرت می‌بخشد. بر روی این چیپست یک پردازنده گرافیکی از نوع آدرنو 612 تعبیه شده که از بهترین پردازنده‌های گرافیکی برای گوشی‌های میان‌رده بازار است. به لطف این پردازنده گرافیکی سنگین‌ترین بازی‌ها نیز به راحتی بر روی گوشی A70 اجرا می‌گردند. گلکسی A70 به صورت تک مدله و با حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می‌گردد که رم 6 گیگابایتی نیز در اجرای برنامه‌ها و بهبود سرعت گوشی به آن کمک می‌کند.

دوربین سه‌گانه تقریباً به یک استاندارد در گوشی‌های هوشمند تبدیل شده که گلکسی A70 نیز از این جرگه جدا نیست. دوربین‌های سه گانه گلکسی A70 به ترتیب یک دوربین 32 مگاپیکسلی اصلی برای عکس‌برداری، یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکس‌برداری فوق عریض و یک دوربین 5 مگاپیکسلی از نوع Deep Sensor برای عمق بخشیدن به تصویر است. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای سنسوری 32 مگاپیکسلی است که می‌تواند عکس‌های سلفی خیره‌کننده‌ای را به ثبت برساند. فیلم‌برداری با کیفیت 4K نیز در گوشی A70 سبب شده تا تمامی فاکتورهای یک دوربین قدرتمند در این گوشی جمع باشند.

همانند پرچمداران سامسونگ، در گلکسی A70 نیز از سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش استفاده شده است. عملکرد این سنسور هرچند به سرعت سری S10 نیست اما کیفیت قابل قبولی دارد. صفحه نمایش بزرگ، باتری بزرگ می‌طلبد. اینجاست که گلکسی A70 با باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی خود جای هیچگونه انتقادی باقی نمی‌گذارد. این باتری از فناوری شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. درگاه USB نوع C برای گلکسی A70 علاوه سرعت بخشیدن به فرآیند شارژ، سرعت بالایی در انتقال اطلاعات هم دارد.

سامسونگ گلکسی A70


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند