لنوو IdeaPad Creator 5 را با پردازنده نسل 10 برای تولیدکنندگان محتوا معرفی کرد

02:005200

لنوو در کنار Yoga Creator 7 محصولات دیگری را برای تولیدکنندگان محتوا به CES 2020 آورده است که IdeaPad Creator 5 یکی از آن‌ها به شمار می‌رود. لنوو از این لپ‌‌تاپ به‌عنوان محصولی با عملکرد سریع و قیمت معقول یاد می‌کند؛ همچون یوگا کریتر ۷، آیدیاپد کریتر ۵ نیز کاربران تولیدکننده محتوا و حرفه‌ای را هدف قرار داده است. این لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی به پنلی IPS مجهز شده است که با نسبت تصویر رایج ۱۶ به ۹ با پوشش مات روانه‌ی بازار می‌شود؛ این پنل FHD طبق اعلام لنوو ۱۰۰ درصد فضای رنگی AdobeRGB را پوشش می‌دهد.

این لپ‌تاپ لنوو نیز با پردازنده‌ی نسل دهمی اینتل و کارت گرافیک‌های انودیا با درایورهای استودیو عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان امکان سفارش این محصول با ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 و حافظه SSD از نوع PCIe تا ظرفیت یک ترابایت را نیز خواهند داشت. این لپ‌تاپ ۲.۲ کیلوگرمی تا ۸ ساعت شارژدهی می‌کند و خوشبختانه همچون برادر خود از سری یوگا از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

Yoga Creator 7 و IdeaPad Creator 5 هر دو از نمایشگرهایی با پشتیبانی از فضای رنگی گسترده بهره می‌برند که باتوجه به هدف قرار دادن تولیدکنندگان محتوا قابل‌پیش‌بینی بود. همچنین IdeaPad Creator 5 همچون برادر خود از کیبورد سایز کامل با اعداد بهره می‌برد. همچنین این لپ‌تاپ‌ها از فناوری Q-Control و خنک‌سازی هوشمند لنوو برای ایجاد تعادل در مصرف باتری و عملکرد بهره می‌برند. همانند دیگر محصولات جدید این روزها شاهد پشتیبانی از الکسا نیز هستیم.

باتوجه به تصاویر منتشر شده از این محصول، شاهد دو درگاه USB نوع A، یک درگاه UBS نوع C، جک هدفون، خروجی HDMI و درگاه اترنت هستیم. در اطلاعات منشتر شده، موردی مبنی بر پشتیبانی از ویندوز هلو در IdeaPad Creator 5 به چشم نمی‌خورد. لنوو هنوز زمان دقیق و قیمت این محصول را رسانه‌ای نکرده است اما پیش‌بینی می‌شود نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۰ برای عرضه درنظر گرفته شده است.

منبع: zoomit


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند