موتو G8 موتورولا رونمایی شد

02:536180

سری موتو جی از محصولات محبوب موتورولا هستند که در میان گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرند. درواقع گوشی‌های موتورولا سری موتو جی را می‌توان مجموعه‌ای از قابلیت‌های مورد استفاده کاربران دانست که البته با قیمت بسیار کمتری نسبت به محصولات بالارده به بازار عرضه می‌شوند.

طی ماه‌های گذشته شاهد عرضه‌ی موتو جی ۸ پاور و موتو جی ۸ پلی به بازار بودیم؛ اما اکنون موتورولا نسخه‌ای جدید از این سری را معرفی کرده است که پسوندی ندارد و با همان نام موتو جی ۸ به بازار عرضه می‌شود.

موتو جی ۸ درواقع نسخه‌ای به‌روز شده از موتو جی ۷ است و تغییرات فراوانی را نسبت به آن تجربه نمی‌کند؛ اما جای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۳۲ و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نسل گذشته را تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۵ و باتری به ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت گرفته است.

قابلیت شارژ سریع موتو جی ۸ از نسخه‌ی ۱۰ واتی به ۱۵ واتی ارتقا یافته است که به سریع‌تر شدن شارژ گوشی کمک می‌کند؛ اما به‌خاطر ظرفیت بیشتر باتری موتو جی ۸ زمان مورد نیاز برای شارژ کامل باتری نسبت به موتو جی ۷ طولانی‌تر خواهد بود.

تغییر بعدی در نمایشگر موتو جی ۸ است که شاید بتوان آن را تغییری منفی قلمداد کرد. با وجود بزرگ‌تر شدن نمایشگر از ۶/۲ اینچ در موتو جی ۷ به ۶/۴ اینچ در موتو جی ۸، وضوح نمایشگر از +FHD به +HD کاهش داده شده است. چنین اقدامی در نمایشگرهای بزرگ‌تر امکان دارد به ناخوانایی متون ختم شود.

شاید تغییر مثبت در موتو جی ۸ را بتوان دوربین آن دانست. در پنل پشتی محصول جدید موتورولا از ماژول سه‌گانه‌ای شامل دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض (میدان دید ۱۱۹ درجه‌ای) و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین سلفی نیز از حسگر ۸ مگاپیکسلی بهره می‌گیرد.

از مشخصات درخور توجه دیگر موتو جی ۸ می‌توان به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی، سیستم‌عامل اندروید ۱۰، جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری و محافظت بدنه در برابر نفوذ قطرات آب اشاره کرد.
محصول جدید موتورولا با قیمتی معادل ۲۸۲ دلار در بازار برزیل عرضه شده است که البته در برخی فروش‌های فوق‌العاده نیز می‌توان آن را به قیمتی معادل ۲۴۸ دلار خریداری کرد. موتو جی ۸ طی هفته‌های آینده در بازارهای آسیا، استرالیا، اروپا و کشورهای دیگر آمریکای لاتین عرضه می‌شود. قیمت گوشی موتو جی ۸ در بازار بریتانیا نیز ۱۷۹ پوند اعلام شده است.

منبع: zoomit


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند