موتورولا وان فیوژن پلاس با دوربین پاپ آپ سلفی ۱۶ مگاپیکسلی رونمایی شد

03:001.2K0

دومین گوشی هوشمند موتورولا با دوربین سلفی پاپ آپ رونمایی شد. گوشی موتورولا موتو وان فیوژن پلاس (+Moto One Fusion) به‌لطف به‌کارگیری مکانیزم پاپ آپ برای دوربین جلویی، نیازی به بریدگی یا حفره در نمایشگر ندارد. البته شرکت در اکثر گوشی‌های اخیر خود، همان سیستم بریدگی و حفره را استفاده کرده بود و اکثر محصولات خانواده‌ی One و حتی پرچم‌دارانی همچون +Edge نیز همان طراحی را داشتند.

نمایشگر گوشی جدید موتورولا با حاشیه‌ی بسیار کم، تجربه‌ی جذابی را از تماشای محتوا دراختیار کاربر قرار می‌دهد. شرکت سازنده، فناوری Total Vision را در این نمایشگر ۶/۲ اینچی به کار گرفت که از پنل IPS LCD با رزولوشن +1080p بهره می‌برد. از قابلیت‌های دیگر نمایشگر می‌توان به پشتیبانی از HDR10 اشاره کرد.

موتورولا وان فیوژن پلاس از پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد

موتورولا برای دوربین سلفی گوشی وان فیوژن پلاس از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده است که تنها در زمان نیاز، ازطریق مکانیزم پاپ آپ از بدنه خارج می‌شود. در پشت بدنه شاهد حسگر اثر انگشت نیز هستیم. گوشی جدید شرکت، شباهت زیادی به موتو وان هایپر دارد و تنها تفاوت آن‌ها را می‌توان در استفاده از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی در گوشی هایپر دید. موتو وان فیوژن پلاس از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی پشتی بهره می‌برد. این دوربین، با دهانه‌ی دیافراگم f/1.8 و طراحی Quad Bayer، بازدهی مناسبی را در شرایط نوری متفاوت به کاربر ارائه می‌کند. درکنار لنز اصلی، شاهد استفاده از لنز اولترا واید هشت مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید ۱۱۸ درجه هستیم. دو دوربین دیگر هم در پشت وان فیوژن پلاس دیده می‌‌شود که یکی پنج مگاپیکسلی با امکانات ماکرو و ودیگری دو مگاپیکسلی با توانایی تشخیص عمق است.

موتورولا در گوشی جدید خود از پردازنده‌ هشت نانومتری اسنپدراگون ۷۳۰ استفاده می‌کند که نسبت به تراشه‌ی ۱۱ نانومتری اسنپدراگون ۶۷۵ مورد استفاده در هایپر وان، عملکرد گرافیکی و پردازشی بهتری دارد. حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی، قابلیت‌های دیگری هستند که وان فیوژن پلاس را تکمیل می‌کنند. کاربر همچنین می‌تواند با استفاده از کارت حافظه‌ MicroSD، حافظه‌ی گوشی را تا یک ترابایت افزایش دهد.

درصورت استفاده از کارت حافظه، تنها امکان بهره‌مندی از یک سیم‌کارت را خواهید داشت. از قابلیت‌های دیگر +Moto One Fusion می‌توان به جک ۳/۵ میلی‌‌متری و گیرنده‌ی داخلی FM اشاره کرد که قابلیت قدیمی جالبی به‌نظر می‌رسد. گوشی جدید موتورولا همچنین از NFC هم پشتیبانی می‌کند.

موتورولا وان فیوژن پلاس یک پورت USB-C دارد که شارژ سریع ۱۵ واتی را برای باتری پنج هزار میلی‌آمپری فراهم می‌کند. در مقام مقایسه باید بدانید که هایپر در بازار اروپا از شارژ سریع ۲۷ واتی و در بازار ایالات متحده از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. البته باتری هایپر، کوچک‌تر و چهار هزار میلی‌آمپری است.

گوشی جدید موتورولا تا پایان ماه جاری با قیمت ۳۰۰ یورو در بازار اروپا عرضه می‌شود. هنوز خبری از تاریخ عرضه‌ی گوشی در بازار ایالات متحده در دست نیست. موتورولا، گوشی جدید را در دو رنگ سفید و آبی به بازار عرضه خواهد کرد.

منبع: zoomit


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند