جعبه گشایی نوکیا ۲

02:004710

در این ویدئو جعبه گشایی گوشی نوکیا ۲ توسط فروشگاه موبایل آبی مشاهده می کنید. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید.

«نوکیا ۲»، یکی از گوشی‌های اندرویدی این شرکت فنلاندی است که در جریان کنفرانس جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ معرفی شد. این گوشی بدنه‌ای ترکیبی از فلز و پلاستیک دارد و به صفحه‌نمایشی ۵٫۰‌اینچی با دقت‌ HD‌ (معادل ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل) مجهز شده است.

شرکت نوکیا با همکاری شرکت‌ Corning، از شیشه‌های ضدضربه و نشکن «گوریلا گلس» برای نوکیا ۲ استفاده کرده است. قاب پشت گوشی به‌صورت یک‌دست طراحی شده و نوارهای مربوط به آنتن‌دهی گوشی، در قاب پشتی دیده نمی‌شوند.

نوکیا ۲ از تراشه‌ی‌ Snapdragon 212، یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند؛ بنابراین یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود. این گوشی به‌طور پیش‌فرض از اندروید نسخه‌ی ۷٫۱ استفاده می‌کند که از رابط کاربری استاندارد اندروید، بدون هیچ تغییر یا برنامه‌ی اضافی استفاده می‌کند.

نوکیا 2

دوربین اصلی نوکیا ۲ از حسگری هشت مگاپیکسلی‌ استفاده می‌کند که به سیستم فوکوس خودکار و فلش LED مجهز شده است. دوربین جلویی هم که حسگری پنج مگاپیکسلی دارد. تمام این سخت‌افزار توسط یک باتری لیتیومی با ظرفیت ۴۱۰۰ میلی‌آمپرساعت تغذیه می‌شود.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به بلوتوث 4.1 و پشتیبانی از کارت‌حافظه‌ی‌ MicroSD‌ تا ظرفیت حداکثر ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد. نوکیا ۲ در سه رنگ مشکی‌خاکستری، مشکی‌سفید و مشکی‌مسی ساخته شده است.

نوکیا 2


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند