جعبه گشایی نوکیا ۸

03:535090

در این ویدئو جعبه گشایی گوشی نوکیا ۸ توسط فروشگاه موبایل آبی مشاهده می کنید. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید.

شرکت «نوکیا» بار دیگر ثابت کرد که می‌تواند با طراحی و تولید گوشی‌های جدید، بازار را مبهوت کند. از آخرین نسل گوشی‌های نوکیا که «لومیا» نام داشتند، چندسالی می‌گذرد؛ اما نوکیا بار دیگر با تولید گوشی‌های اندرویدی جدید توجه همه را به خود جلب کرده است: نوکیا ۳، ۶ و هم‌اکنون نوکیا ۸ که از نظر طراحی و ساخت یک شاهکار هنری است. بدنه‌ای ظریف و زیبا با امکانات و ویژگی‌های بی‌نظیر آماده است تا بار دیگر نام نوکیا را سر زبان‌ها بیندازد.

نوکیا 8

این گوشی مثل همه‌ی گوشی‌های اندرویدی جدید است و قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت را به کاربر می‌دهد. البته شیار دوم را یا باید برای سیم‌کارت یا برای کارت حافظه‌ی جانبی استفاده کنید و متاسفانه امکان استفاده از هر سه نیست. بدنه‌ی این گوشی از جنس پلاستیک بوده و در دو نوع براق و مات عرضه شده است. بدنه دارای گواهینامه‌ی IP54 و دافع مایعات است؛ اما این به معنی ضدآب‌بودن نیست.

تراشه‌ای که در این دستگاه پردازش محاسبات را برعهده دارد، ساخت شرکت کوآلکام با مدلMSM8998 Snapdragon 835 است که با دو خوشه‌ی چهارهسته‌ای و فرکانس‌های ۱.۸ و ۲.۵ گیگاهرتز به‌همراه ۴ گیگابایت رم، عملکرد بسیار خوبی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها دارد. پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 540 هم برای بازی و تماشای فیلم شما را ناامید نخواهد کرد.

نوکیا 8

حافظه‌ی داخلی نوکیا ۸ که ۶۴ گیگابایت است، فضای خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ با این‌حال اگر این میزان برایتان کافی نیست، می‌توانید از یک کارت حافظه‌ی جانبی هم استفاده کنید و این میزان را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید. صفحه‌نمایش فوق‌العاده و بی‌نظیر نوکیا ۸ یک پنل ۵.۳اینچی است که رزولوشن QHD یا 2560×1440 پیکسل دارد که تصویر فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ ۵۵۴ پیکسل را در خود جای داده و شفافیت و وضوح تصویرش مثال‌زدنی است.

همچنین برای اینکه هنگام کارکردن خیالتان راحت باشد، نوکیا از محافظ Corning Gorilla Glass 5 هم در ساخت آن استفاده کرده و از ضربه و خط‌وخش جلوگیری خواهد کرد. دوربین نوکیا ۸ هم مزایای فراوانی دارد.

نوکیا 8

مهم‌ترین مسئله این است که شرکت مشهور و خوش‌نام «زایس» (Zeiss) لنز دوربین این گوشی را ساخته و حتی نام آن را می‌توانید زیر دوربین دوتایی پشت گوشی ببینید. سنسور ۱۳مگاپیکسلی این دوربین که هم برای هر دو دوربین پشت و هم برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است، تصاویر شفاف،‌ واضح و باکیفیتی ثبت می‌کند. لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، قابلیت عکاسی و فیلمبرداری هم‌زمان، ثبت تصاویری به سایز ۱.۱۲ میکرومتر هم از دیگر ویژگی‌های بی‌شمار این دوربین است.

باتری این موبایل هم یک باتری لیتیوم‌پلیمری است که ۳۰۹۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از فناوری شارژ سریع ۳ هم پشتیبانی می‌کند. در انتها باید گفت این گوشی مجموعه‌ای کامل و بی‌نقص ساخت شرکت نوکیا است که می‌تواند عده‌ی زیادی را طرفدار خود کند.

نوکیا 8


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند