پورشه 911 با تیونینگ TechArt رونمایی شد

02:436400

شرکت تیونینگ تک‌آرت (TechArt) پس از پروژه‌ی کار روی پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid و مدل 911 GT2 RS، این‌بار تصمیم گرفته است تمرکز خود را روی مدلی جدید بگذارد. تیونینگ جدید مخصوص ارتقای پورشه ۹۱۱ کد ۹۹۲ طراحی شده است و ارتقای فنی و ظاهری و تغییرات در کابین این سوپراسپرت محبوب آلمانی را شامل می‌شود. با نگاهی به طراحی خارجی این خودرو، متوجه اسپلیتر بزرگ در سپر جلو، رکاب‌های جانبی اسپرت، دیفیوزر عقب و یک باله‌ی بزرگ ثابت در بخش عقبی خواهید شد. باله‌ی عقب در این خودرو بخشی بسیار خاص است؛ چون پایه‌های آن از جنس پلی‌کربنات است که ماکرولون نام دارد و مانند شیشه شفاف است.

تک‌آرت رینگ‌های جدیدی نیز برای ۹۱۱ در نظر گرفته است. این رینگ‌ها که با نام تک‌آرت دیتونا ۲ شناخته می‌شوند، در جلو ۲۰ اینچی و در عقب ۲۱ اینچی هستند. تک‌آرت در طراحی این رینگ‌ها از طراحی رینگ‌های پورشه ۹۱۱ کد ۹۹۶ الهام گرفته است. درکنار نصب این رینگ‌های زیبا، تک‌آرت تغییراتی در سیستم تعلیق ۹۱۱ اعمال می‌کند که به کاهش ارتفاع ۳۰ میلی‌متری خودرو منجر می‌شود. در انتها نیز سیستم اگزوز اسپرت با سوپا‌پ‌های کنترل‌پذیر روی پورشه ۹۱۱ نصب می‌شود.

در داخل کابین می‌توان به تودوزی چرمی جدیدی برای صندلی‌ها اشاره کرد که شبیه طرحی هستند که تک‌آرت سال پیش روی پورشه کاین اجرا کرده بود. ناگفته نماند پدال‌ها نیز با انواع آلومینیومی تعویض شده‌اند و غربیلک فرمان از روکش چرم دست‌دوز جدید برخوردار است.

در بخش فنی این خودرو، تک‌آرت با نصب کیت افزایش قدرت توانسته قدرت و گشتاور پورشه ۹۱۱ کاررا 4S را به‌ترتیب به ۵۰۳ اسب‌بخار و ۶۱۰ نیوتن‌متر برساند که در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد این خودرو، ۵۹ اسب‌بخار قدرت و ۸۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشتری دارد. نکته‌ی جالب اینجا است که این افزایش قدرت فقط در‌ صورتی‌ فعال می‌شود که خودرو در حالت رانندگی اسپرت یا اسپرت پلاس قرار داشته باشد و در حالت عادی، پورشه ۹۱۱ قدرت و گشتاور اصلی کارخانه را ارائه می‌دهد.

منبعک zoomit


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند