جعبه گشایی گوشی سامسونگ گلکسی A10

02:493.0K0

در این ویدئو جعبه گشایی گوشی سامسونگ گلکسی A10 توسط فروشگاه موبایل آبی مشاهده می کنید. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید

یکی از اسمارت فون های پایین رده و ارزان قیمت سامسونگ در سال ۲۰۱۹ گلکسی A10 می باشد که در ماه فوریه ۲۰۱۹ معرفی شد و از ابتدای مارس فروش آن آغاز شده است. این گوشی با نمایشگر HD پلاس و پردازنده‌ی نه چندان قدرتمند Exynos 7884 به همراه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مناسب برای افرادی است که از تلفن همراه برای انجام کارهای ضروری و سبک بهره می برند.

سامسونگ گلکسی A10

Samsung Galaxy A10 دارای یک نمایشگر ۶٫۲ اینچی LCD با رزولوشن ۷۲۰ * ۱۵۲۰ پیکسل می باشد. تراکم پیکسلی این نمایشگر فقط ۲۷۱ پیکسل در هر اینچ مربع است.

سامسونگ گلکسی A10

Galaxy A10 با آخرین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید به نام اندروید ۹ ران شده و از پردازنده‌ی ۸ هسته ای Exynos 7884 قدرت می گیرد که دارای ۲ هسته‌ی ۱٫۶ گیگاهرتزی و ۶ هسته‌ی ۱٫۳۵ گیگاهرتزی می باشد. به همراه این پردازنده، ۲ گیگ حافظه RAM و ۳۲ گیگ حافظه داخلی برای Galaxy A10 در نظر گرفته شده است.

سامسونگ گلکسی A10

البته شما می توانید با استفاده از کارت حافظه جانبی microSD تا ظرفیت ۵۱۲ گیگ، حافظه‌ی ذخیره سازی دستگاه خود را افزایش دهید. یکی از ویژگی‌های جذاب دیگر این گوشی آخرین نسخه اندروید است که همراه با رابط کاربری One UI در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته است. سامسونگ این گوشی را با سه رنگ بدنه مشکی، آبی و قرمز ساخته و آن را در اوایل فروردین ماه روانه بازار خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی A10


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند