جعبه گشایی گوشی سامسونگ گلکسی گرند پرایم پرو

02:122.3K0

پس از به‌روزرسانی‌های متعدد از سوی سامسونگ، این بار شاهد معرفی محصول دیگری از این خانواده با نام «Galaxy Grand Prime Pro» هستیم که با مشخصاتی از قبیل 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 1.5 گیگابایت رم، دوربین 8 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شبکه‌ی 4G روانه‌ی بازار شده است.

این گوشی موبایل از پلاستیک ساخته شده است و از دو سیم‌کارت در قطع میکرو پشتیبانی می‌کند. Grand Prime Pro با داشتن نمایشگری 5 اینچی، از وضوح تصویر 960×540 برخوردار است. با توجه به رزولوشنی که این نمایشگر دارد، تراکم پیکسلی 220 پیکسل بر هر اینچ برای آن به دست می‌آید.

پردازنده‌ی مرکزی چهارهسته‌ای در محیط 64بیتی فعالیت می‌کند. همان‌طورکه گفته شد، حافظه‌ی داخلی این گوشی 16 گیگابایت است و یار همیشگی پردازنده یعنی حافظه‌ی رم، از ظرفیت 1.5 گیگابایتی برخوردار شده است تا با توانایی بیشتر به پردازش داده‌ها کمک کند. با توجه به این مسئله که این میزان ظرفیت داخلی به‌تنهایی برای ذخیره‌سازی حجم زیادی از اطلاعات کافی نیست، شرکت سامسونگ قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی microSD را برای افزایش هرچه‌بیشتر ظرفیت این محصول در نظر گرفته است.

دوربین این محصول به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز شده که با داشتن امکاناتی مانند فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus) و قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) امکان ثبت تصاویری با وضوح ‌بالا را در اختیار کاربران قرار داده است. در کنار این سنسور، سنسوری 5 مگاپیکسلی در دوربین سلفی این محصول جای گرفته که در مقایسه با بسیاری از محصولات مشابه بازار، از کیفیت بالاتری برخوردار است.

در این محصول، نسخه‌ی 7 اندروید به‌عنوان سیستم‌عامل ایفای نقش می‌کند و با ارائه‌ی امکانات کامل اندروید نوقا به کاربران، تجربه‌ی کاربری بهتری را پیش روی آن‌ها قرار می‌دهد. زیر قاب پشتی Grand Prime Pro یک باتری لیتیوم‌یون با ظرفیت 2600 میلی‌آمپر بر ساعت قرار دارد که انرژی لازم را برای روشن‌نگه‌داشتن گوشی موبایل فراهم می‌کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند