تست چاقو و چکش بر روی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9

02:042.7K0

در این ویدئو به بررسی تست مقاومت گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 در برابر ضربات چکش و چاقو پرداخته میشود. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید

سامسونگ «گلکسی نوت 9» (Galaxy Note 8) را به بازار عرضه کرده است تا تجربه‌ی جدید و شگفت انگیزی از کارکردن با فلبت‌ها را برای کاربران به ارمغان آورد. گلکسی نوت‌ها به‌طور عمومی شبیه سری Galaxy S هستند؛ با این تفاوت که صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و یک قلم دیجیتال S Pen دارند.

این گوشی هم به گروه موبایل‌هایی با دو دوربین پیوسته است و دو دوربین ۱۲مگاپیکسلی با فلاش Dual LED و امکان فیلم‌برداری UHD از ویژگی‌های بارز این دستگاه است. پردازش محاسبات در این تازه‌وارد توسط تراشه‌ی Exynos 9810 هشت‌هسته‌ای انجام می‌شود که با سرعت بالای خود، شایسته این غول دنیای گوشی هاست. تراشه‌ی گرافیکی Mali-G72 هم در اجرای بازی‌های سنگین و پردازش‌های گرافیکی، گلکسی نوت 9 را سربلند خواهد بود.

صفحه‌نمایش سوپر آمولد با رزولوشن 1440 x 2960 و قابلیت نمایش 516 پیکسل در هر اینچ، تجربه‌ی تصویری شفاف و بی‌نظیر را برای کاربران فراهم می‌کند. گلکسی نوت 9 با 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و 6 گیگابایت رم عرضه شده است تا نوآوری و توانایی پردازش محاسبات را به حداکثر برساند.

سنسور اسکن مردمک چشم، حسگر اثرانگشت، حسگر ضربان قلب و ژیروسکوپ تنها تعدادی از امکانات این دستگاه قدرتمند است و کار را برای رقبای این محصول بزرگ سخت کرده است. گفتنی است، باتری این محصول از نوع غیرقابل تعویض و لیتیوم‌یون با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت است که می‌تواند تا ساعت‌ها کاربر را از شارژ مجدد دستگاه بی‌نیاز کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند